Jälleen virkkausta. Tälläkertaa virkkasin huivin verkkoon.

 

verkko.jpg

Yhdessä askartelukaupassa näin tälläistä verkkoa ja myyjältä tiedustelin,niin hän sanoi,että siihen voi pujotella vaikka lankoja huiviksi. Silloin minulla syttyi siitä visio millaisen teen.

 

pylv%C3%A4sryhm%C3%A4t.jpg

Minä eri värisillä loppulangoilla virkkailin pitkiä pötkylöitä. Pötkylöissä on ana 3 pylvästä,väliin 2 ketjusilmukkaa ja taas 3 pylvästä. Piilosilmukoin pylväsryhmäsn keskelle ja ketjuun seuraava pylväsryhmä. Minulla oli sekalisia lankoja ja langan menkki oli 300g.

 

verkkohuivi.jpg

Siinä huivi valmiina. Se on luonnossa kivan näköinen ja tykkään tosi paljon tästä.

 

verkkol%C3%A4hi.jpg

Vielä lähikuvaa.

 

tuoresalat.jpg

Tässä juhlien välillä täytyy keventää ja nyt tarjoilen teille kakkujen sijaan salaatteja. Tässä on yksinkertainen tuoresalaatti. Tuoresalaattia ,tomaattia kuutioina,samoin ananasta ja fetajuustoa. Mä en salaatteihin koskaan laita kastiketta. sitä voi olla pöydässä tarjolla,jos joku haluaa omaan annokseensa laittaa. Mä yleensä en laita,turhia kaloreita:)

 

pastasalaatti.jpg

Pastasalaatti. Ei kyllä ole kevyt. Sisältää kierrepastaa,tomaattia,metvurstia ja suolakurkkua.

hedelm%C3%A4salat.jpg

Sitten vielä hedelmäsalaatti sekalaisista hedelmistä. Omenaa,appelsiinia,banaania,vihreitä rypäleitä,hiukana kirsikkaa ja persikkaa.

No niin,salaattia mutustellen viikonlopun viettoon. Mä palailen varmaan päivitämään vasta tiistaina,joten oikein rentouttavan kivaa viikonloppua ja kiitokset käynnistä! T.Intsu