Täällä taas,blogista loma pidettynä ja en mä nyt tiedä olenko mä virkistynyt,kun sitä lomaa ei sillai ole kaikesta muusta ollut. Mutta yhtä kaikki,nyt taas postaukset jatkuu. Kesävieraani lähtivät huvipuistoon,niin mulla on aikaa kirjoitella. Viime lauantaina vietettiin yhden miniämme synttäreitä.  Minä hänen toivomuksestaan virkkasin heidän olohuoneen sohvapöydälle perhosliinan.

 

marikaliina.jpg

Tämmönen siitä tuli. Näyttää kuin olisi kurttuinen,mutta ei se ole. Mä sen kevyesti sokerivedellä tärkkäsin ja pingotin Hänellä on toisenlainen perhosliina ja hän halusi,että tässäkin liinassa olisi perhosia.

 

POIKKIP%C3%84IN.jpg

Nettiä selasin ja tulostin tämän mallin. Malli oli todella haastava. Ei näin yhtäkkiä uskoisi. Sittenkun se malli oli tosi epäselväkin. Kauan takkusin,purin ja takkusin. En ole tyytyväinen,mutta on mikä on. Liinassa on saman mallisia perhosia,kuin heillä on olohuoneen verhossa.

Itse synttärit olivat yhdet hauskimmista missä olen ollut. Ne nimittäin olivat naamiaissynttärit. Kyllä sai paljon nauraa! No meidän porukkahan osaa revitellä:D:D:D

 

Roberto.jpg

Saanko esitellä,mieheni Roberto Tsesmenski juhliin lähdössä.

 

klaudia.jpg

Tässä olemme juuri saapumassa juhlapaikalle,mieheni Robertto ja minä Claudia Tsesmenski Filippiineiltä,Manilan kaupungista.

 

Santtuli.jpg

Nämä vieraat olivat siis Ateenasta,mistä lie Akropolis-kukkulalta:)

 

v%C3%A4vyt.jpg

Tässäpä kaksi tuttua läheistä herraa. Tai niin mä ainakin olen luullut,että herroja. Nyt en kyllä ole enää aivan varma.... Vasenmanpuoleinen oli joku Kimberly. En tullut kysyneeksi mistä maasta hän oli,olisiko ollut jenkeistä!? Hyvin siis kansainväliset juhlat. Tuo toinen oli tv.stä tuttu. Pokka pitää ohjelman Hyacint.

 

kimberly.jpg

Kimeberlyhän se siinä istuskelee,mielestäni vähän hutsahtavasti:D Voi,monia,monia muita siellä oli mukana,mutta en laittanut kuvaa,kun ei tullut kaikilta kysyttyä lupaa,niin en voi tänne laittaa. Nää ovat teillekkin vähän makupaloja juhlista. Tosiaan oikeitakin makupaloja siellä oli. Kyllä syötiin ja juotiin itsemme ähkyiksi:) Siellä oli myös kaikkea ohjelmaa.

 

Sumot.jpg

Mm. sumopainiottelut olivat tiukkoja. Yksi ja toinen pari ottivat matseja.

 

Aina%20ei%20voi%20voittaa.jpg

Aina ei voi voittaa:)

Näistä tunnelmista siirrytään elämään tätä alkanutta heinäkuuta eteenpäin,mitä kaikkea se tuokaan tullessaan:)

Kiitokset taas käynneistä ja kommenteista! T.Intsu