Tälläviikolla olen ottanut rennosti ja hoidattanutkin itseäni. Eilen olin jalkojen hoitajalla ja on taas jalat paremmat. Mulle se ei ole kauneudenhoitoa,vaan moninaisten jalkaongelmien ja diabeteksen takia jalkojen hoitajalla käyn säännöllisesti.

Koiralla oli maanantaina pitkällisen ja sitkeän tassutulehduksen jälkitarkastus. Tassu on viimein parantunut,eikä tästä tarkastuksesta eläinlääkäri ottanut maksuakaan ollenkaan. Meillä on nyt siis molemmilla tassut kunnossa,sekä minulla,että koiralla:) Huomenna on kampaajalla käynti ja sitten juhannuksen ajaksi saan tänne mieluisia yövieraita.

Sain hiljattain kesäkassini valmiiksi. Kuinkahan monta kesäkassia ja muuta kassia naisella kuuluu olla??

 

Tää kassi oli aika suuritöinen ja monivaiheinen,mutta kyllä sitä niin,niin kiva oli tehdä. Tää päällinenhän on oikeasti kanavatyö ja tyynyksi tarkoitettu,vaan minä sen pistelin kassin etumukseksi. Sivut,pohja ja takaosa ovat virkatut ikivanhalla samettilangalla ristikkäisiä pylväitä tehden. Tuon samettilangan olen monia vuosia sitten ostanut Kauhavan Kangas-Aitan käsityömessujen aikaisesta poistomyynnistä. Kyllähän siellä liikkeessä nytkin on samettilankojakin myynnissä. En ole katsonut onko tuota väriä.

 

Tältä näyttää takaa. Olen ompelukonetta käyttäen kaikki kassin osat yhdistänyt ja puuvillakankaisen vuorinkin taskuineen siihen ommella suhautin.

 

Puutarhassa käyskentelen joka päivä ja kyllä siellä nytkin kukkii monenlaista. Pari kukkakuvaa otin teidänkin iloksi.

 

Näitten sammaleimujen myötä toivottelen ihan jokaiselle erikseen Suloista Suven Juhlaa millätavoin ja missä ikinä sitä vietättekin!

Intsu