Silloinkun viimeksi oltiin siellä reissussa,niin valmistui myös nää pikkuiset sukat.p%C3%B6rr%C3%B6sukka.jpg

Varressa vanhaa pörrölankaa raitoina ja muuten on nalle-langan loppua.

 

lilasukka.jpg

Nämä ovat 4-5v kokoa. Toisen sukan varren olin kotona tahnyt ja lapa ja toinen sukka kokonaan tuli valmiiksi reissussa.

 

AIKAMEDIA.jpg

Mulla on nyt aika paljon luettavia kirjoja. Osan olen tilannut alennusmyynnistä ja osan olen ystävältäni saanut.

Näistä vasta toisen olen ehtinyt lukea. Se on tuo salattu. Hengellinen dekkari. Hyvin kirjoitettu elämän raadollisuudesta kaikkineen ja kuitenkin Jumalan käsi on ohjaamassa ja suojelemassa niitä,jotka elämänsä Hänen käsiinsä uskovat. Tuota toista en ole vielä ehtinyt lukea.

 

TUKHOLMASSA.jpg

Tuo toinen kirja kertoo naisesta,joka auttaa kaikin tavoin prostituoituja Tukholmassa,oltuaan itsekin sellainen ja sitten päässyt sieltä nousemaan kunnon elämään. Tuohon oikeanpuolimmaiseen kirjaanen ole vielä yhtään ehtinyt tutustumaan.

 

ELISAN.jpg

Myös nämä ovat vielä lukematta. Tuon Eliisa Selkomaan kirjan ostin alesta 3,5€ ja toiset olen saanut.

 

OMA%20AIKA.jpg

Ystävältäni sain myös luettavakseni näin paljon ilmestyneitä aikakausilehtiä. Lähinnä viimevuotisia kaikki. Yksi kerrallaan näitä lueskelen. Mulla on nyt niin mielenkiintoista luettavaa,että koko ajan mietin tekisinkö kässyjä vai otanko kirjan käteen. Siis kaiken sen muun ajan mitä kotihommilta,lastenhoidolta,kirjanpidoilta ja sen sellaisilta jää aikaa.

Nyt pitää lähteä ruokakauppaan ja ilalla tulee vieraita.

Iloista viikonloppua! T.Intsu