En muista olenko aiemmin tullut blogia tähän aikaan päivittämään,mutta nyt näin. Mä en tajua miten mulla aika aivan karkaa aina jonnekin :) Kaikenlaisessa pienessä puuhailussa ja kaupoissakin se päivä vaan livahti. On tässä iltasella ollut porukkaakin,tätä omaa sakkia,pieniä ja suuria. Huomenna saan kaveriksi heti aamulla  8-vuotiaan prinsessani. Täytyy nyt katsoa mitä me keksimme. Ainakin kotikaupunkimme joulunavausmessuilla saatamme piipahtaa. Katsotaan nyt jakeleeko siellä joulupukki meille yhtään karkkia  ja  mitä kivaa sieltä löydämme :)
Neulonut mä olen taas vimmatusti ja tässäpä työn tulokset.

2081829.jpg
Tein nämä kolme paperilankaliinaa luonnonvaaleasta kullatusta paperilangasta. Kolmosen puikoilla neuloin tälläkertaa. Mulla oli joku noista mukana tai parikin tekelettä jo viimeviikon Etelä-Suomen reissulla. Mun on aivan sormet kipeenä tuosta paperilangalla neulomisesta johtuen. Hidasta neuloa,kun ei toi paperilanka luista niinkuin varsinaiset neulelangat sukkelaan. Messuiltakin ostin pari vyyhtiä lisää tuota lankaa ja kolmas liina tuli messulangoista. Lankaakin meni noihin kolmeen yhteensä 6 vyyhtiä, eili 600g !!

2081830.jpg
Taas tietysti lähikuvaa koristeena käyttämistäni rosee-kukkasista,jotka niinikään paperilangasta. Vahinko,kun en kuviin saa näkymään sitä kullan kimallusta mikä noissa liinalangoissa on. Sen täytyy nyt vain kuvitella!  Minähän olen kuin harakka kiiltävän perään,täytyy vähän kimaltaa :) Lahjoiksi olen liinat tehnyt, mutta tänne ne nyt kuvasin,koskapa en vielä itsekään ole päättänyt kenen kaikkien paketeista nuo mm. löytyy :)
Rauhallista pyhänaikaa kaikille!