Pyhänaika tosiaan meni juhliessa. Juhlia on tälläviikollakin ja ensipyhänaikanakin.

Yhden lahjapaketin mukaan olen tehnyt tälläisen servetti"kotelon".

 

servet-normal.jpg

Vanhoista puuvillalangan jämistä virkkasin. Sinne saa sisälle laittaa lautasliinat ja panna pöytään. Minä en vieläkään ole sallinut itseni ostaa uusia lankoja ja yhä yritän vanhoja saada kulumaan edes vähäsen.

 

voikkuvipa-normal.jpg

Pikkulikan 3-vuotis synttäreillä oli nalle-teema,niin minä tämänkertaisen voikkarikakkuunkin tein nallen. Voi,ohjetta ei ollut missään ja niinpä keksin tämän omasta päästäni:) Juu ja sitä en kerro mitä kaikkee tähän laitoin,vaikka yleensä auliisti jaan ohjeita. Olen joskus päättänyt,että mun voikkarit ovat leipurin/kokin salaisuus:) Saa näistä näin päällisinpuolin mallia ottaa,jos jollekulle kelpaa:D