Teille kaikille kiitoksena käynnistä ja niin kauniista ihanista sanoista mä ojennan nämä enkelikeijun kukkaset näin virtuaalisesti,kun en muutakaan voi! Olkaapa hyvä!

 

Varastojeni kätköistä tuli yhtenä päivänä vastaan tää koirankuvainen neulepaita. Tää on vanha,vanha työ. Olen tehnyt sen jotain 18v sitten nuorimalle pojistani! Joitakin lapsilleni aikoinaan tehtyjä neuleita olen säästänyt. Voin joskus täälläkin esitellä,kunhan vastaan tulee.

 

Tässä vähän lähikuvaa. Mulla oli yhteen aikaan aikamoinen innostus neuloa lapsilleni kirjoneuleita. Pojilla oli paidassaan just jotain eläimiä ja tytöillä kukkia,perhosia,mitä nyt vaan satuin keksiä :D

 

Tämä sen sijaan on nykyinen projekti. Taas seurakuntani käsityöpiirissä ystäväni ovat neuloneet paljon tilkkuja ja niinkuin ennenkin,niin minä koetan kasata torkkupeitoksi. Ja jälleen sitten kevätmyyjäisiin tästä tulee arpapalkinto.