Hyvää huomenta näin pyhäaamuna kaikille. Olen käyttänyt koiruusen ulkona,hakenut postin ja kahvin hörpännyt. Siinäpä ne aamuaskareet. Mikä kun koko viikon odotan viikonloppua ja pyhääkin ja sitten kuitenkin kyllä minusta  sunnuntai on viikon tylsin päivä! Lauantai on vielä tosi kiva,mutta tää sunnuntai on jotenkin tylsä! Onko teistäkin?
Mennyt viikko on ollut käsitöitten osalta melko vilkas,sillä kolmena päivänä olen ollut neuletapaamisissa. Ihanissa sellaisissa! Töitä ei ole siitä huolimatta nyt valmistunut kuin kaikkee pientä ja monta juttua on viittä vaille valmis.
1240452.jpg
Tässä torkkupeittoon tulevia palasia tutulla isoäidin-neliö-mallilla. Näitä teemme seurakuntani käsityöpiirissä porukalla hyväntekeväisyyteen. Tässä minun tähän saakka virkkaamani palaset. Hyvä kun taas on jämälangoille käyttöä.
1240451.jpg
Sitten virkkasin kännypussukan. Minulla on ajalehtinut lankojeni seassa  Novitan Lollipop-lankaa kerä ja olen miettinyt mihin ihmeeseen sitä käytän. No nyt kulutin sitä tuohon tyttösen kännypussukkaan.
1240453.jpg
Vielä tulin ottaneeksi kuvan tähän loppuun parista ompelemastani pitsityynystä. Tyynyt olen tehnyt ajat sitten.