Yhä olen niin paljon saanut rohkaisuja sairauteni vuoksi ja valtaisan joukon esirukoilijoita, voi kiitos teille kiltit ja rakkaat ystävät. Kaikille haluan antaa halaukset ja erityiskiitokset.  Kiitos Tuijalle ja Bjarnellekkin. Kiitos Kaisalle kortista.

No minä arkisia askareita koetan puuhastaa. Nyt olen välillä vaihteen vuoksi virkkaillut ja tälläistä jälkeä syntyi.

 

Hartiahuivin tein ja malli on uusimmasta Novitasta. Mun musta takki taas kerran mannekiininä:) Lehdessä huivi oli valkoisesta langasta. Tää on siitä harvinainen käsityöni,että on niitä harvoja just mallin mukaan tehtyjä ja vielä lankakin on prikulleen sama kuin ohjeessa: Novitan Miami. Kiva samettimainen lanka.

 

Huivi edestä. Laitoin kuva nyt kumminkin,vaikka tulin asetelleeksi huivin vähän vinoon. Mä en ole osallistunut ikinä yhteistempauksiin,en nytkään Huivien Hulluun Vuoteen,mutta silti tää sattuu olemaan jo kuudes huivi,mikä tänä vuonna on valmistunut.

 

Tuossa se uusin Novitakin ja mun uusimmat virkkauslehdetki. Monta ihanaa mallia ja suunnitelmaa on.

 

Lopuksi tää tunnustus.Viimeisenä ikäänkuin "sokerina pohjalla" :) Sain tään ihanalta ystävältäni Minnalta blogista, Tarinoita Ryytimaan reunalta: Palava Lanka & Poriseva Pata. Kiitos sydämeni pohjasta saakka sinulle Minna!

Tähän tunnustukeseen kuuluu vastata neljään kysymykseen ja jakaa tää sitten viidelle ystävälle.

1.Koska aloitit blogin? Ensimmäinen postaus on 9.4.2007,joten pian tulee 4v täyteen.

2.Mistä kirjoitat blogissasi, mitä se käsittelee? Aluksi ajattelin tään olevan puhtaasti käsityöblogi,mutta sittemmin otin kuvaan mukaan leipomukset ja puutarhan ja matkailun ja tää on alkanut rönsyillä sinne ja tänne :)

3.Mikä tekee blogistasi erilaisen muihin blogeihin nähden? No,ei mikään,täähän on tosi tavallinen,mutta varmaan oma persoonani välittyessäni blogista tuo tähän lisämaustetta:)

4. Miksi aloit pitämään blogia? Nuorin poikani sitä ehdotti siinä jo pitemmän aikaa ja lupasi auttaa alkuun. Sitten lopullisen sysäyksen antoi,kun tuli sellaista surua perhepiiriin ja tuntui,että pitää saada uutta ja muuta ajateltavaa. Olen sanonut,että tää on surun keskeltä puhjennut kukka.

No nyt sitten tuli tää vaikein vaihe,kenelle tään jakaisin!

Sinikalle: Sinikan kutimet blogiin.

Annikalle: Annikan blogiin.

Tainalle: Tainan nukkekaappi

Paulalle: Rakkauden talossa

Eilalle: Lukien ja kirjoittaen

Mä nyt lisään vielä yhden:) Mailalle: Laulavat lankaleipurit