Viikonlopun jälkeen arki taas alkoi. Viikonloppuna oli Lankavan Käsityöklubi ja hauskaa oli kuten aina. Samalla sain ostaa tarvitsemiani lankoja. Myös taas yhdet syntymäpäivätkin mahtui viikonloppuun. Eilen illalla sain yhden työn valmiiksi,joka tuossa aikaisemmassa postauksessa oli keskeneräisenä.

 

matto.jpg

Nimittäin Esteri ontelokuteesta virkkasin tämän Asteri-maton. Olen ennenkin tehnyt tälläisen,mutta vihreänä. Ohje löytyy Lankavan sivuilta. Hankala virkata paksua kudetta ja mulla tais olla koukku nro.7. Aivan käsi väsyi ja kipeytyi,mutta siinä se nyt on. Sen

sijoituspaikka on olohuone,mutta ajattelin,että ei parketista niin erotu valokuvaan,joten kuvasin sen takkahuoneen laattalattialla. Ei se nyt siinäkään aivan päässyt oikeuksiinsa. On luonnossa kauniimpi.

 

kirjanpito.jpg

Oih,tässä sitä työmaata on. Yrityksen paperiasioissa menee paljon aikaa meiltä molemmilta,mieheltäni ja minulta. Minä pyytelen koko ajan miestäni jäämään eläkkeelle,kun en meinaa jaksaa paperihommia. Mä olen enemmän käytännön ihminen. En kertakaikkiaan meinaa enää yhtään jaksaa tuota yrityksen pyörittämistä,olen kurkkua myöten täynnä sitä.Sitäpaitsi,jos mieheni jäisi eläkkeelle,niin keittämisen kanssakaan ei olisi niin kellon tarkkaa. No hän ei lupaakaan ja luulen,että käy töissä niinkauan kuin itse sängystä ylös pääsee:) No,näillä mennään.

Kiitokset käynnistä ja kommenteista! T.Intsu