Voi että mä niin tykkään virkata ja niin mä virkkasin niille edellä oleville pyöreille pikkuliinoille kaverin.

 

punakirjava.jpg

Nyt on samaa settiä pyöreitten pikkuliinojen kanssa. Mä laitoin tään sitten olkkarin pöydälle ,mutta en saanut niitä kuvia tallennettua tänne blogin puolelle. Omiin tiedostoihin vain,enkä sieltäkään tänne. Kun poika tulee käymään,niin saa katsoa mikä tässä nyt on vikana. Tai kyllähän mä tiedän,että käyttäjässä se vika on,mutta poika osaa neuvoa käyttäjää:) Kun tuon laitoin olkkarin pöydälle,niin siirsin myös ne pyöreät pikkuliinat makkarin yöpöydältä olkkariin lasivitriinikaapiston päihin tasoille.

 

l%C3%A4helt%C3%A4.jpg

Vielä läheltä mallikuviota. Lankana on edelleen se Alizen Bahar.

 

Laurin%20voikku.jpg

laurille.jpg

No kuinka ollakkaan taas on viikonloppuna oltu yhden  14v täyttävän pojan synttäreillä ja  tässä tämän kertainen tekemäni voileipäkakku. Mä en paljoakaan ajattele etukäteen millainen kakusta tulisi. Ostan kaupasta monenlaisia tarvikkeita mitä kenties voisi kakkuun laittaa ja kun alkaan laittaa koristeita päälle,niin sävellän sitä vähän fiiliksen ja sen mukaan mitä tarvikkeita sattuu olla. Koskaan ei kakuista tule samanlaisia.

Hyvää maaliskuista viikkoa juurikin sinulle. Kiittäen:Intsu