Intsuun on taas iskenyt flunssaa! Johan miltei 2-viikkoa siltä osin kunnossa olinkin. Kas viimeviikolla mieheni tuli flunssaan ja nyt se alkaa olla minussa. Vielä ei ole kovin paha ja toivon ,että ei tälläkertaa tää flunssa niin pahaksi äityisikään!

 

Minä olen virkkaillut lasinalusia. Edelliset virkkaukset tein kupinalusiksi,niin nyt piti tehdä laseille. Yhdet lasinaluset olen jo aikaisemmin virkannut. Ne ovat vaaleenihreät. Molemmat sopivat keittiöni väreihin, sekä vaaleenvihreät,että nää uudet sinisävyiset. Lankana näissä puuvillalanka Limone.

 

Tässä on yksi keskeneräinen työ. Ikuisuusprojektiltahan tää vaikuttaa. Mutta jos vaan joka päivä vähänkin pistelen,niin eiköhän tää marraskuussa valmistune, luulisin.

 

Kukkia olen hankkinut. Tää on mun uusi orkideani.

 

Sitten koristekaalit allaspenkkinn. Tässä pari ja on vielä muussakin kohtaa. Mulla aina pitää olla näitä. Tykkään lilasta sävystä muutenkin ja nää kukoistaa siihen saakka,kunnes lumi ne peittää.

 

Vieläkin jokunen muukin kukka jaksaa kukkia,vaikka enin osa kukista taitaa jo näyttää syksyn merkkejä.

 

Vilukissiltä sain tälläisen kauniin ja ihanan tunnustuksen! Lämpimät kiitokseni Sinulle Ystäväiseni.

Tähän kuuluu kertoa kolme  itselle rakkainta asiaa ja lähettää viidelle eteenpäin.

1.Rakas on minulle tietysti perheeni,mies,lapset,lastenlapset,miniät,vävyt,ystävät ja kaikki läheiseni.

2. Rakkaita ovat minulle hengelliset asiat ja seurakuntani,kuten olette jo huomanneet.

3. Rakastan eläimiä,luontoa ja kaikenlaisia pieniä elämän ilonaiheita.

Tämä näkyy niin monella jo blogissa ja kun on aina vaikea päättää kenelle tämän jakaisin,niin ojennan tään tunnustuksen juuri Sinulle,joka luet tätä ja jolla tätä vielä ei ole. Ole hyvä!

Viettäkää viikonloppua oikein mukavasti.