Mä luulen ja toivon,että nyt alkava viikonloppu on rauhallisempi kuin edellinen,ilman sen suurempia hulinoita. Vai onko se meidän tapauksessa mahdollistaD:


Eetun päivä 007.JPG

Eilen oli abeilla penkkaripäivä. Mua harmitti kun en päässyt ajeluita katsomaan,vaikka nuorille uhkasinkin,että kadulla juoksen pahvilaatikon kanssa karkkeja metsästämässäD: D:Siinäpä oiskin ollut näky! Mutta minä olin naapurikaupungissa uutta kuulolaitetta sovittamassa. Tänään paikallisesta ilmaisjakelulehdestä luin, katsoin ja pääsin penkkaritunnelmaan. Eipä meinaa silmiänsä uskoa,mutta tuo Marylin on minun pojanpoika D:D: Tällä pojalla on ollut homattuna tuo Marylin peruuki jo ajat sitten ,joskus yläkoulun pukeutumispäivää varten. Sittenkun minuun tuli pari vuotta sitten se syöpä,niin hän lupasi auliisti sitä minulle lainata,jos hiukset lähtee:)  Niin,mikäs hätä minulla.Meillä on perhepiirissä niin hulvatonta huumoria,joskus tälläistä vähän mustaa huumoriakin:)



ngrylapaset.jpg

Toiselle pojanpojalleni tikuttelin synttärilahjan mukaan Angry Birds-lapaset. Täällä pojalla on lukio vielä kaukana. Hän on vasta 5v. Tuosta kirjavasta seiskaveikasta. Tuosta samasta langasta olen jo syksyllä hänelle tehnyt villatakin,pipon ja sukat. Nyt lapaset ja mokomaa lankaa vieläkin riittäis johonkin!



ngryt takaa.jpg

Lapaset ovat tapani mukaan kaksinkertaiset ja sisäpuoli on ohutta,vanhaa,jotain Regian lankaa.

Nautitaan viikonlopusta.

T.Intsu