Juu, Intsu on hyvillä mielin täällä. Kävin viimeksi,niinkuin kerroin meneväni sairaalan polille temppuilevan hengityslaitteeni kanssa  ja sain toisen laitteen. Nyt olen saanut nukuttua ja se on ihanaa! Eikä ole hapen puutteesta johtuvia päänsärkyjäkään. Sitten eilen oli taas kesävieraita. Oikein mieluisia yllätysvieraita ja mukavaa oli.
Tässä taannoin kävin sellaisessa kotieläinpuistossakin lapsenlapseni kanssa. Minähän olen niin,niin eläinrakas. Eikös mitä,sielläkin yksi musta lammas ihastui minuun:) Se lammas aidan raosta koetti nojata aivan minuun ja sen pienen pieni häntä iloisesti kovaa vauhtia vipotti. Mä juttelin sille,että me ymmärretään toisiamme,minäkin koen usein olevani musta lammas. Sitten minullahan on aina lyhyet kiharat hiukset. Sanoin lampaalle,että meidän hiuksetkin on samanlaiset ja harmaatakin jo meinaa pukata:)
Käsitöistä sitten. Nyt on valmistunut vauvanpeitto. Alla kuvaa siitä.773363.jpg
Tämä on Novitan riemunkirjavaa Jenga lankaa. Näin mallin syksyn Novita lehdessä. Siinä oli punakirjavasta langasta tehty aikuisten peite,joten nappasin mallin siitä ja sovelsin sillä mallilla tään vauvan peitteen. Mä olen taakse ommellut vuorikankaankin ohuesta vaaleankeltaisesta flanellista.
773364.jpg
Sitten taas lähikuvaa ja yksityiskohtia.