Olen koulussa märkähuovuttanut aivan vimmatusti viime ajat. Meille annettiin tehtävänanto,että samassa työssä pitää olla tasohuovutusta,että kolmiulotteisuutta. Niinikään sekä neula,että märkähuovutusta ja työn nimenä joku tunne.

 

kukkaketo.jpg

Meillä on niin hyvä opiskelijatiimi ja meillä on aina todella hauskaa,että heti ajattelin minun työn nimeksi ilon. Tietysti minä suuruudenhulluna sommittelin aika ison ja vaikeankin työn:) Ajattelin tehdä kukkakedon. Voi,mä olen enmepi kuin 9 tuntia tuota märkähuovuttanut. Se ei olisi ollut läheskään niin työlästä,mutta kun nuo mun kolmiulotteiset kukat ja niissä ns. terälehdet piti märkähuovuttaa jokainen erikseen. Edelliskerralla tai ennen hiihtolomaa mä oli koulussa yhden ylimääräisen tunninkin,kun opettajalla oli aikaa olla seillä,että sain työn tiettyyn pisteeseen.

 

huopaty%C3%B6.jpg

Siinä se onkuin liinana olohuoneen pöydällä. Tosin siihen tulee vielä pari pientä juttua,joita mun pitää viikonloppuna koettaa kotona tehdä ja sitten koululla loput,kun huovutusosiota on enää se yksi kerta. Olin ajatellut,että tuo olisi kuin saari ja että virkkaan reunoille ruskeaa rantaa ja sinisellä vettä. Opettaja sanoi,että on parempi jättää reunat noin taiteellisesti vähän epämääräiseksi.

 

lumisade.jpg

Eilen aamulla oli tälläinen lumisadekin. Vanha kansa sanoo(kuinkahan vanha pitää olla,että on vanhaa kansaa),että uusi lumi on vanhan lumen surma. Niin tuokin lumi suli pois samantien,eikä täällä ole paljoa lunta,eikä sitä kovin paljoa ole ollut koko talvenakaan.

Rentouttavaa viikonloppua jokaiselle!

Kiitos käynnistä ja ennenkaikkea kommenteista!