Viikonloppu meni mökillä ollessa.Isäntä oli töistään kovin väsynyt ja piti saada nukuttua unirästejä pois.Kyllä minäkin siellä lepäilin. Kävi tuo mies toki muutaman hauen järvestä hakemassa ja mä mökissä tein käsitöitä ja vähän laiturillakin.Kirjoittelin myös kirjeitä. Mullahan on monia kirjekavereita,joiden kanssa kirjoitellaan oikein kunnon vanhanaikaisia kirjeitä etanapostilla! Mulla on ollut tuossa kirjoittamisessa nyt vähän "luovaa taukoa",mutta nyt alkasin purkaa vastaamattomien kirjeitten pinoa! Tuntuu taas,että on kiva kirjoitella ja asiaakin on kertynyt kaikenlaista.
Pienen villatakin sain valmiiksi,joten kuvaa siitä.

1751297.jpg
Tämä on kokoa noin 80cm,ehkä vähän reilu.Resorit neuloin seiskaveikka langasta ja muuten takki on neulottu Novitan Santorini-langasta. Sekoitelankaahan se on,mutta kyllä se silti lämmittää ja on niin mukavan pehmoinen.Sitäpaitsi mä itse tykkään kovasti tuosta värisävystä.

1751301.jpg
Täällä tää mun oma kalamies narrailee kaloja uistimeen kaislikon reunalta.

1751295.jpg
Yhtenä iltana nappasin kuvaa vähän auringonlaskusta. Tuo jotenkin henkii niin sitä luonnon majesteettisuutta ja rauhaa mikä siellä mökillä vallitsee.

Ps.
1751369.jpg
Olin aivan unohtaa. Sain tään hienon tunnustuksen Tulihan tehtyä -Blogin Tesalta! Kiitos,kiitos kovasti! Tää oli aivan ihana saada,mutta mä en nyt tätä tälläkertaa jatka,vaan ojennan sen teille kaikille kiitokseksi ketkä blogissani vierailette ja kommentoitte!