Niin on uusi vuosikin juhlittuna. Pian saan alkaa riisua kotia joulusta ja on kivaa,kun kevättä kohti aletaan mennä. Kaikkea etsin kaapin kätköistä ja koti saa pukeutua keväisempään asuun. Minä olen luvannut näyttää tekemiäni lahjoja täällä ja nyt niitä sitten tulee aina jokunen kerrallaan.

Punalaput.jpg

Yksi ja toinen löysi lahjojensa seasta tämmösiä pannunalustoja.

 

pannulaput.jpg

Mä olen virkkaillut nämä vauvanruokatölkkien kansiin. Virkkasin enisin päällysosan ja sitten taka-osan yksivärisen ja vipalla kierroksella yhdistin. Laitoin väliin vauvanruokakannen ja vähän vanua sen kannen täyteeksi. 7 ympyräpalaa tarvittiin. Lopuksi ompelin palaset yhteen.

 

mervin%20oma.jpg

 

Nuorimmalle tyttärelleni olen tehnyt ekan tämmösen aikaa sitten,ruskeasävyisenä. Hänen mielestään se on niin hyvä,että on jokapäiväisessä käytössä. Pyysinkin häntä eilen keräämään mulle lisää kansia,sillä ei mulla itselläni ole vielä ollenkaan ja monelle muulle saisin tehdä.

kiitos käynnistä!T.Intsu