Nyt on ollut kivoja aurinkoisia päiviä ja minä odotan,etä pian saa alkaa kesäkukkia laittamaan ja muutenkin taimia ostamaan.Kuinkahan taimitarhalla saankaan pidettyä itseni kohtuudessa!

Mutta nyt käsitöihin.

 

Hartiahuivi%20006-normal.jpg

Tälläkertaa tuli virkattua huivi. Malli on Suuri Käsityökerho-lehdestä nro 3.2014 Muuten mallin mukaan,mutta minulla oli pieni lanka ja virkkuukoukkukin aika pieni,niin mä sovelsin malliin muutaman ylimääräisen kerroksen. Lankana turkkilainen Alize. Mä en kylläkään ole niin huivi ihmisiä. En tiedä tuleeko pidettyä vai annanko sen jollekkin.

 

Hartiahuivi%20005-normal.jpg

Meillä oli eilen seurakuntamme kotirukousilta ja niissä on sääntö,että ei niin paljoa tarjoilua,ettei tule kenellekkään stressiä. Minä sitten tein vaan tämän hyytelökakun,keksiä ja mehua. Hyytelökakkuun laitoin ohuen sokerikakkupohjan. Sitten itse hyytelöön kaksi purkkia vaniljarahkaa,2dl mansikkakermavaahtoa,pussillinen mansikoita ja makeutusinettakin vähäsen. Hyytymiseen 7 liivatelehteä. Kaikki kehuivat niin hyväksi:) Ilta oli muutenkin aivan ihana!

 

Hartiahuivi%20001-normal.jpg

Sindi koiruunen on mennyt nukkumaan isännän vaatteiden päälle. Paikka on kyllä Sindin oma nukkumapaikka,mitäs on jättänyt vaatteensa siihen. Aurinkokin siihen mukavasti paistelee.

Me Sindin kanssa toivotetaan aurinkoista viikoloppua ihan jokaiselle erikseen! T:Intsu ja Sindi