No niin,minähän uhosin viimeksi,että jospa mulla nyt olisi jotain valmista näytettävää! Ja onkuin onkin:)

 

Minä olen virkkaillut keittiön päydälle kaitaliinaa. Mä aloitin sitä virkkaamaan jo paljon ennen leikkausta kotona. Sitten otin sen mukaan Tampereelle ja kun mieheni ajoi,niin menomatkan virkkasin ja sen illan sairaalassa. Sitten tää oli tauolla ja tälläviikolla sitä olen tehnyt muutaman rivin kerrallaan ja niin olen hyvillä mielin,kun kipeestä kädestä huolimatta sain sen tehtyä. Onneksi se on vasen käsi,joka on kipee ja olen oikeakätinen. Neuloa on hankalampi,mutta virkkaus paremmin sujuu.

 

Tässä toisesta suunnasta otettua kuvaa,missä näkyy liinan keskikohta. Lankana on Esiton virkkauslanka ja 1,5 koukulla tein. Lankaa meni reipas 300g.

 

Sitten ajatelkaa miten sain ihanan kortin Kauhavan Kangas-Aitan Käsityöklubista! Siihen ovat taakse kirjoittaneet kaikki nimensä,jotka ovat olleet paikalla,kun mä en päässyt. Laskin,että 26 nimeä. Kiitos teille ihan jokaiselle erikseen. Olette ihania! Tuntuu,että koko ajan minua hemmotellaan:)

 

ONNEA KAIKILLE ÄIDEILLE JA MUMMUILLE TULEVANA VIIKONLOPPUNA RAKKAITTENNE PARISSA !