Meinaan taas blogin pito tökkii,on tökkinyt jo kauan aikaa,mutta yhä mä silti tänne tulen,ainakin joskus. Mun ei pitäisi päivittää aivan niin tiuhaan,niin ehkä sujuis paremmin. Vaan kun täältä on löytynyt niin ihania ystäviä,niin heidän voimalla taas jatkaa. Kiitos ystäväiset,jotka jakasatte tänne yhä vaan tulla ja kommentoidakin.

 

lasihimmeli.jpg

 Innnostuin tekemään pieniä lasihimmeleitä. Mulla oli ohje ja pakkaus pieniä lasiputkia ja toinen pieni pussukka helmiä. Näitä mä sitten värkkäilin muutaman.

 

lasisetti.jpg

Kiva tehdä,mutta kovasti aikaa vievää näpertelyä. Näitähän vois antaa lahjan mukana tai ripustella joulukuuseen sitten aikanaan.

 

siljuskalle.jpg

Samaa sarjaa johon olen neulonut myssyn ja sukatkin,niin valmistui nyt lapaset.

 

aaaasustesetti.jpg

Siinä koko setti.  Minä olenkin tehnyt useamman tämänkaltaisen setin viimeaikoina yhdelle ja toiselle mummin mussukalle.

Ei muutakuin jatketaan uutta viikkoa eteenpäin. Kiitoksin:Intsu