Levollinen viikonloppu vietettiin mökillä. Levättiin ja nukuttiin unirästejä ja hiljaista oli. Yhtäkään mökkinaapuria ei ollut paikalla. He lopettavat mökkikautensa aina elokuun viimeiseen viikonloppuun,venetsialaisiin. Me tykätään käydä näin syksymmällä ja mikä on käydessä kun säätkin ovat olleet suosiolliset.

 

Mä tikuttelin siellä valmiiksi vielä ainakin tään yhden Etiopian vauvan nutun.Tein muutakin käsityötä,mutta siitä myöhemmin,ehkä vielä tälläviikolla.

 

Mä joskus kuljeskelen kirpputoreilla ja sieltä löysin tään majakan. Se sai paikkansa mökiltä. Sinne saa laittaa tuikun, joka sitten kivasti valaisee.

 

Tässä vielä vähän rantamaisemaa,jonka ruska on alkanut vallata ja paljon jo on lehtiä tippunut puista.

 

Pappi puikoissa lähetti minulle tälläisen ihanan tunnustuksen. Kiitos,sinulle ystäväiseni! Tähän tunnustuksen vastaanottamisen kuuluu kertoa viisi tärkeää asiaa itsestään. Tässä minun viisi seikkaa tulevat.

1. Kallein aarteeni elämässä on usko. Sanon sen yksinkertaisesti laulun sanoin." Usko Jeesukseen on enemmän kuin mielipiteet maan. Se on enemmän kuin osaamme me ajatellakaan. Se on rakkaudella ojennettu käsi Jumalan,johon tarttumalla elää uskallan."

2.Puolisoni ja koko suuri perhekuntani. Puoliso,viisi lasta ,9 lastenlasta,kolme miniää,kaksi vävyä,he kaikki ovat minulle tärkeitä ja rakkaita. Jokaisella on ikioma paikkansa mun sydämessä. No tietysti tähän perheeseeni kuuluu tuo sessukkakin.

3.Terveys on kallis asia,tai se mikä siitä on vielä jäljellä.

4.Ystävät myös ovat kultaakin kalleimpia.

5. Koti,kodin laittaminen,sen vaaliminen ja sitten monet harrastukset.

Minä vuorostani jaan tunnustuksen viidelle ja haastan kertomaan viisi tärkeätä asiaa elämästään:

Vekki,   Ponnin puuhapaja,  Omppumadon käsityökori,  Villa lankala,  Littleragdoll