Huomenta taas! Eilen mä innostuin siivoamaan toden teolla. Monta kaappia siivosin ja petivaatteet tuuletin ja vaihdoin puhtaat lakanat jne. Nyt on niin,niin hyvä mieli kun tuli tehtyä:) Ilta meni seurakunnan käsityöpiirissä. Mä aloin kasaamaan sitä torkkupeittoa isoäidin neliöistä,joita porukalla ollaan virkattu ja joita minullakin oli edellisessä postauksessa muutama pala tehtynä. Virkkaamalla kasasin ja mä oikein innostuin siitä kokoamisesta ja tilkkujen sommittelusta.
Täällä kotona on valmistunut Fanni. Ja mikäkö se Fanni on? Tälläinenhän se!
1246272.jpg
Fanni on tälläinen nallekarhu. Pituutta sillä on 60 cm ja se on hyvin,hyvin pullea. Enempi kuin kuva antaa ymmärtää. Se on neulottu Fanny pörrölangasta,jota meni kolme kerää,eli 150g.Malli on Suuren Käsityökerhon lehdestä,mutta minä kuljetin kopiota mukana taas,joten valitettavasti lehden numeroa mulla ei nyt ole muistissa. Lehti oli kuitenkin aika vanha ja olen mä nähnyt tuollaisen Kauneimmat Käsityöt lehdessäkin.Nimensä toi sai heti langan mukaan. Tää on mummin tuliainen lapsenlapselle,kun viikonloppuna lähden Etelä-Suomeen. Onhan täällä tommosta karhua vilahdellut ennenkin,sillä viidelle lapsenlapselleni olen tehnyt ja näillä näkymin vielä kolmelle pitäis ja olen myyjäisiinkin tehnyt muutaman.