Niin kiirettä meinaa olla,että en päivittämäänkään meinaa ehtiä.Nyt kuitenkin tulin tähän,kun huomenna on niin ohjelmaa,etten ainakaan ehdi,ehkä vasta seuraavan kerran maanantaina laitan postauksen. Meillä on ollut Kaarakassa sitä lasimosaiikkia ja mä ihmettelin,että mitähän mä tekisin. No,Tulihan Tehtyä-bloginTesa mulle neuvoi,että piirrä ihan oma kuva. Mä sitten sen omakuvan piirsin ...... eikös vain näköinen tullut!? Pullea ja iloinen :D

 

Ähersin ja tuhersin aikani tään kimpussa. Ensin ajattelin,että osaanko tehdä kanaselle jalkoja ja ehdotin jo ohjaajallekin,että laitanko sille pesän,jossa se makaisi,mutta ohjaaja kannusti,että tee vain jalat,että kyllä ne saa tehtyä. Tää on tehty lasilevyn päälle mosaiikin palat kiinnittäen ja lopuksi saumaus.Tässä tää kananen nyt asustaa meidän keittiön työpöydän nurkalla telineessä. Taas kuva ei tee oikeutta,kun en osannut kuvata,vaan se kiiltelee noin,mitä se ei luonnossa tee.

 

Sitten,älkää nyt aivan kyllästykö minuun,mutta taas lapsen myssy samalla mallilla. Tää on sen verran pienemmälle,että piti tehdä nauhatkin.

 

Nää on näitä kuvia,missä on etupuolella pää ja takana sitten tietysti takamus. Vielä ainakin pari myssyä pitäis tehdä,niin sitten olen pienemmälle porukalle tehnyt. Isommille lapsille en taida ainakaan summissa osata,pitäis kysyä toivetta värin ja mallin suhteen.

 

Vielä haluan toivottaa hyvää loppuviikkoa,sekä  ONNEA JA NAUTINNOLLISTA ISÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE ISILLE JA VAAREILLE TULEVANA VIIKONLOPPUNA!