Aivan aluksi kiitos kaikille,kun toivotitte minulle mukavaa ja hyvää juhannusta! Sellainen siitä tulikin:) Kiitos myös muutenkin kommenteista ,joita jaksatte minulle yhä uudelleen kirjoitella. Ne tuovat paljon iloa päiviini ja ilman kommentteja ei kyllä blogia jaksaisi pitää,mutta kun saa mukavaa palautetta ja tietää,että siellä on Ystäviä,niin piristää kummasti.KIITOS!

 

Ennenkuin juhannuksesta sen enempää,niin esittelen nämä mun ikuisuusprojektit. Eli olohuoneeseen sain ripustettua vihdoinkin nää virkatut verhot. Kuvat tuli vähän huonot. Mun taidoilla vaikea kuvata ikkunaa vasten.

 

Tässä toisesta kohtaa. Verhoilla oli pituutta 240cm,mutta sitten piti vähän lyhentää. Leveyttä on noin 145cm. Mä tein miniältäni aikaa sitten saamastani 3-säikeisestä kalangasta,jota mulla oli monta kiloa. Jos itse olisin ostanut langan,niin olisin mieluusti tehnyt jostain merseroidusta puuvillasta,mutta kun pitihän minun tuo kalalankakin johonkin käyttää. 1,5 numeron koukulla tikkusin.

 

Tässä vähän lähempää.Tuo kappa ei oikein sovi näitten kanssa,mutta minulla on kyllä toinen kappa ,joka vois olla parempi ja joku päivä vaihdan sen. Nämä ovat siitä merkilliset verhot,että tein näitä poikkeuksellisen kauan. Se taas johtui siitä,kun olen virkannut näitä kotona hyvin vähän. Olen sen sijaan koukutellut neulekahviloissa,automatkoilla,pesäoallo-otteluiden katsomoissa ja jopa muutaman lykyn tv.ssäkin. Nyt olen itsekin kovin tyytyväinen lopputuloksesta ja siitä,että kärsivällisyyteni riitti kuin riittikin näin pitkäjännitteiseen työhön. Taitaa se kärsivällisyys riittää mihin vain,kun käsitöistä on kyse:)

 

Sitten juhannuksesta. Se tuli vietettyä,missäs muuallakaan ,kuin rakkaaksi käyneellä mökillämme. Leväten ja rentoutuen. Minä neuloin,kirjoittelin kirjettä,luin kirjaa,saunottiin,grillailtiin ja kaikkee sen sellaista.

 

Rantavedessä tälläisiä ulpukoita kukki. Hiukan kauempana olevat lumpeet olivat vasta nupuillaan. Metsikössä puolukkakin näkyi runsaasti kukkivan.

 

Aattona tehtiin kierros moottoriveneellä järvellä.Siinä maisemassa niin sielu lepää. Vesistöllä on jotenkin rentouttava vaikutus.

 

"Katson sineen taivaan"

Nyt käydään uusin voimin ja uudella innolla uutta viikkoa aloittamaan arkisin askarein.