Täällä on helle ja silti mä meinaan näyttää villasukkia:) Sujautin nää yhden ystäväni synttärilahjapakettiin,jolla oli eilen synttärit.

 

Miesten tavis sukat seiskaveikasta. Kuva pikkuisen vääristää värejä voimakkaammaksi kuin mitä ne on, mutta tykkäsin kovasti langan sävyistä.

 

Sitten minulla oli eilen vieraita ja sain näin kauniin ruusukimpun. Kiitos teille Ystäväiseni.

 

Sitten siitä lomasta. Mä olen miettinyt ja kovasti pähkäillyt ,että kun mulla on nyt jo viides vuosi blogin kanssa menossa ja päivitän tiheästi, niin voin pitää kesäloman. Nyt jättäisin tään kesätauolle ja palaisin elokuussa kuvioihin. Voin mä teidän blogeja käydä lukemassa. Mä olen niin sairas ja väsynyt,että tuntuu,että tarvin blogin pidostakin lomaa. Sitten taas toivon mukaan virtaa täynnä ja uusin innoin aloittaisin. Siksi kiitän teitä kaikkia,jotka jaksatte käydä täällä lukemassa ja toivotan Jokaiselle Oikein ihanaa kesää!

Intsu