Tänään olen huvitellut sillätavalla,että kuljin kirppareilla! Monenmoista mukavaa muutamalla eurolla lähti mukaani. Keli on kyllä ollut tosi huono, lumisateinen. Eipä se estänyt minua lähtemästä kierrokselle :D

 

No ekaksi löydin minulle uuden posliinimunan kokoelmaani. Ei tää kummonenkaan kokoelma ole,enkä niin tiviisti ole paneutunut näitten keräämiseen. Ostan jos paikalle satun. Minun lemppari ja läheltä katsottuna kaunein on alhaalla vasemmalla. Kuvassa ei näy,mutta siinä on hienoja yksityiskohtia ja sen on miniäni tuonut Kyprokselta minulle tuliaisena.

 

Voi sentään,kun minä tapaan heti iskeä silmäni kaikkeen kauniiseen ja koristeelliseen ja niin vain mun oli tehtävä kaupat tästäkin ja tuossa se nyt on kodissamme!

 

Sitten vielä tälläinen kaunis vihreä lasilautanen tuli meille. Mä näin kyllä vielä paljon,paljon muutakin kaunista siellä,mutta mihin mä kaiken tavaramäärän kanssa sovin,jos kaikkee ostan!

 

Samalla reissulla poikkesin kirjastoon. Palauttelin entisiä ja nämä lainasin. Monta mukavaa käsityökirjaa ja lukemistakin. Olin tyytyväinen,kun tälläkertaa löysin tuon Khaled Hosseinin: Leijapoika. Olen toivonut sen löytäväni,kun olen aikaisemmin lukenut hänen kirjansa: Tuhat loistavaa aurinkoa ja se oli minusta vaikuttava. Olihan se top 10-listallakin pitkään kärjessä. Onkohan kukaan teistä lukenut noita kirjoja?

Kävin mä sentään ruokakaupassakin ja nyt hömpötykset sikseen ja menen keittelemään. Mukavaa loppuviikkoa teille sinne ja Kiitos Kaikille ihanista mieltä lämmittävistä ja piristävistä kommenteista!