Mä olen viimeaikoina ottanut paljon kuvia sieltä ja täältä,joten näytettävää ois paljonkin. Pikkuhiljaa käyn täällä näyttämässä sitten yhtä ja toista.Käsitöitäkin koko ajan valmistuu,mutta niitä taas sitten kunhan otan niistäkin kuvia ja saan tänne koneelle.
Viimeviikonlopun vieraittemme kanssa me koetettiin heitä vähän kuljettaa kotipaikkakaupunkimme nähtävyyksillä. Edes jossain,vaikka ei paljoa ehditty. Mutta ainakin Jokilaakson matkailupuutarhassa kävimme.

1853069.jpg
Puutarha kun on,niin siellä on tietysti valtavasti eri kukkalajeja,on puita ja pensaita ja hyötypuutarhaakin.

1853079.jpg
Mä tykkään kovasti tästä kukasta ja haaveilen jo,jos ensikesänä onnistuisin saada tälläisen omaankin pihaan. Kukan nimi on:Revonhäntä.Nuo kukinnot ovat kuin paksua samettilankaa.

1853074.jpg
Tuo Jokilaakson matkailupuutarha on tehty joen rantaan,niinkuin nimikin sanoo ja maisemat ovat hulppean komeat kosken kuohuineen.

1853072.jpg
Tässä kiva krassirakennelma.

1853062.jpg
Siellä on myös aitaukset lampaille ja pupuille. Minä niin tykkään kaikista eläimistä:)

1853086.jpg
Täällä kotona tää meidän oma elukka oli asettunut sohvatuoliin nukkumaan:)

1853124.jpg
Kun tää on olevinaan käsityöblogi,niin tässä esittelen nyt tään yhden työn. Tätä en ole tehnyt minä,vaan ajatelkaa; 25-vuotias poikani!! Hän viimekeväänä teki tämän omalle pienelle pojalleen,joka on nyt puolivuotias ja takki on just sopiva.Harvalla puolivuotiaalla vauvalla on isän virkkaama takki! Mä olen oikein ylpeä pojastani:) Villatakki on virkattu Nalle-colorista. Harmi kun ei mallikuvio oikein näy kuvassa,joka sekin on kyllä kaunis.