Kiva aloitella tässä taas uutta viikkoa mitä kaikkea kivaa se tuokaan mukanaan. Eilinen pyhäpäivä oltiin mieheni kanssa ihan kahdestaan kotona. Levättiin ja oltiin vain. Mieheni tietysti katsoi tv.stä urheiluja ja minä neuloin sohvalla.Sain jollekkin tytölle valmiiksi pienen asustesetin.

 

ANELMA.jpg

Ensin tein nämä Anelmaiset-lapaset. Kun lankoja jäi,niin päätin tehdä lisää.

 

ANELMAM.jpg

Niin tein myös myssyn.

 

ANELMAISET.jpg

Koko setti. Mallin löysin viime vuotisesta taitolehdestä,josta otin osviittaa työhöni. Ei siis ole prikulleen mallin mukainen. Lehdessä oli vain lapaset ja malli on tietysti kun Anelmaisista puhutaan,niin Anelma Kervisen. Sain tuon kirjavan langanlopun kulutettua ja se on aina voitto ,kun saa jonkun loppulangan pois. Voi ,minulla lankoja ON!!!  Olen yläkerran lankavarastoja järjestellyt ja siinä samalla tehnyt inventaarioita langoista. Jos ne kaikki pitäis ensin kuluttaa ennenkuin sais ostaa uusia,niin voisinkohan koko loppuelämäni aikana enää mennä lankakauppaan:D

Kiitos paljon käynneistä ja viimeksikin,oi niin tsemppaavista kommenteista! T.Intsu

 

JK: Minun pahantuulinen mielenhäriö on ohitse,eikä isäntäkään enää hövelisti ole kehottanut epätoivoissaan mua lankakauppaan lähtemään:) Ehei,päinvastoin hän on uhannut minun lankojani takan pesällä ja mä puolestaan lähtisin pienestä vihjauksestakin lankaostoksille:D Elämä on siis normalisoitunut.