Vaikka joka vuosi ajattelen,että en laita niin paljoa joulutavaroita esille,niin aina tulee laitettua sitten kuitenkin. Ja tulee näperreltyä jotain uuttakin.

 

Tuikuille.jpg

tuikut%20yhdess%C3%A4.jpg

Nyt olen tehnyt pari juttua tuikuille. Ostin tuommosia pisara-aihioita Seinäjoen kässämessuilta. Liimailin niihin helminauhoja ja led-tuikut sisälle.

 

Lahja.jpg

Minäpä sain tämmösen lahjan. Sen antoi minulle mummin 7v prinsessa. Hän oli lahjansa itse laittanut näin stellofaaaniin.

 

pipariukot.jpg

Sisältä paljastui tämmönen pipariukkojen koti. Lumilinna ,jossa pari pipariukkoa asustaa. Hän oli ihan yksin ja itse huoneessaan tämmän värkkäillyt. On luntakin . (sokeria)  Mä olen aivan otettu tästä pienen tytön koko sydämestään antamasta lahjasta mummille. Eikä tässä kaikki.

 

joulutortut.jpg

Hän on hyvin taiteellinen ja taitava ja oli ihan itse tehnyt joulutortut ja toi meillekin maistiaisia:)

 

porkkanalaatikot.jpg

Minä puolestani olen tehnyt joulun laatikoita. Tässä porkkanalaatikot.

 

lanttuloorat.jpg

Ja lanttulaatikot. Ne ovat jo kaikki pakastimessa. Maksalaatikon teen viime tipassa,kun tykkään ,että se on parempaa tuoreeltaan.

 

kilipukki.jpg

Pienin askelin minun vähäiset joluhommat edistyy. Kuvassa oleva pukki ei ole oikeastaan olkipukki,vaan monia vuosia sitten olen tehnyt sen järvikaislasta.

Oikein Hyvää viikkoa sinulle.T. Intsu