Viime lauantaina lähdimme mieheni kanssa pienelle "kesäloma-reissulle" Raahen kaupunkiin. Innokkaina pesäpallofaneina lähdimme katsomaan Itä-Länsi naisten superpesis-ottelua.Meiltä on sinne yhteen suuntaan 250km,joten ajomatkaakin tuli melkoisesti.Mieheni ajeli ja mä virkkasin. Voin tässä lopuksi vilauttaa mitä tein,mutta ensin kerron reissusta. Kiva oli ajella, katsella maisemia,ihmisten pihamaita/ puutarhoja,kaikenlaista. Pyhäjoella välillä pysähdyttiin kahvilla.

1688476.jpg
Tässä  ennen ottelun alkua oli miespelaajilla pallonheittokisa,kuka pidemmällä saa. Nurmon Jymyn Henri Puputti on siinä näin voimallisesti heittänyt! Hän tuli kisassa toiseksi.

1688475.jpg
Nyt onkin siinä jo naisilla hutunkeitto menossa kumpi joukkue saa päättää aloittaako sisäpelin vai ulkoa. Lännen puolesta hutunkeitossa Tiia Pöntinen.

1688472.jpg
Siinä peli alkaa.

1688477.jpg
Näin komea pokaali odotti voittajaa.

1688467.jpg
Tässä peli on pelattu. Takana korokkeella Idän voittoisa joukkue ja etualalla lännen tytöt. Kuvassa minulle monta tuttua likkaa.
Jaa,jaa,eikö ollut itse pelin kulusta kuvia. Alusta ja lopusta vain. Ei joutanut kuvata,mä virkkasin...

1688463.jpg
Nimittäin tätä. Näistä tulee olohuoneen pitkät verhot. Ne on helppo kuljettaa mukana,kun virkataan tälläisistä suikaleista ja lopuksi virkkaamalla yhdistetään. Kolme verhoa pitää tehdä. Korkeutta 2m20cm ja yhteen verhoon viisi suikaletta. Tää on ikuisuusprojekti. Mä toistaiseksi olen virkannut näitä ainoastaan pesiskatsomossa Ja niin teen jatkossakin. Sitten vasta virkkailen kotonakin,kun pesiskausi päättyy.