sairaus-normal.jpg

Intsu täällä vaan jatkaa sairastamistaan! Välillä flunssa jo helpotti,mutta kun kuuri loppui niin pasahti uudestaan päälle ja pahoin. Mitään en ole rehkinyt,koettanut olla hissuksiin ja lepäillyt. Tiistaina oli pakko käväistä naapurikaupungin verotoimistossa,sitten keskiviikkona oli pakko niinikään käväistä toisessa naapurikaupungissa tilitoimistossa. Mä väsyin hirveesti,eikä muuta tarvittu,niin flunssa pasahti toden teolla päälle. Hirmuinen yskä ei ole koko aikana ollut poissakaan. Eilinen päivä oli aivan kauhea. Mä en ole pystynyt työmiehille edes keitellä ovat keskiviikosta asti joutuneet käydä muualla syömässä. Mä täällä kotona makailin kuumeessa ja kipeenä. Itseasiassa mä olin eilen niin kipee,että yksikseni kotona valitin,voi,voi,ai,ai ja itkeskelinkin. Pää oli niin kipee ja joka yskänpuuskan aikana se tuntui räjähtävän tuhansiin paloihin. Rintaan pisti koko ajan kovasti ja hengittäminen oli vaikeaa. Mä mietin miten pääsisin lääkäriin.Yritin yksityiselle,ei ollut aikoja. Sitten soitin terv.keskukseen,että on pakko päästä ja ei ne nyt yhtään ehdottaneetkaan etten pääsisi. Makasin ja välillä voihkin ja ihmettelin kuinka ihmeessä pystyn ajella terv.kesk. Jotenkin ajelin,matka ei ole pitkä. Terv.keskuksen pihassa mun oli niin huono olo,että olin pyörtymispisteessä ja oksentelinkin jo ympäri pihaa. Tk..ssa näkivät mun,niin heti toimenpidehuoneeseen maata ja taas maski naamalle,josta tuli happea ja jotain lääkettä. Pistelivät myös jotain piikkejä ja pian pahin olo vähän helpotti.

 

l%C3%A4%C3%A4kkeit%C3%A4-normal.jpg

Lääkäri kuunteli keuhkot ja sanoi,että tulehdus on jo keuhkoissa asti ja sitten tuli tuollainen lääkitys. Olo on sen vähän parempi,kun otan buranaa enempi kuin laki sallii,niin kuume pysyy poissa ja pääkään ei ole sitten aivan niin kpee. Mulla yleensä menee poskiin,mutta tälläkertaa ei mennyt,vaan sen sijaan meni keuhkoihin.

 

l%C3%A4%C3%A4kitys-normal.jpg

Mä olen jo aivan lääketokkurassa,kun tuossa on mun joka päivä otettavat lääkkeet kroonisiin sairauksiin ja nyt tuli vielä ne uudet lääkkeet lisäksi. Mä en ole minään talvena sairastellut flunssia niin paljon kuin nyt. Mulla on nyt menossa jo viidennet antibiootit tänätalvena. Käsityötkään ei ole käväisseet kädessäkään,joten siitä tietää,että silloin olen tosi sairas.