Kivaa alkanutta viikkoa jokaiselle. Viimepäivät ovat olleet mukavia,kun aurinkokin on vähän näyttäytynyt.

Mä olen täällä edelleen virkkaillut.

 

tabletit.jpg

Tälläkertaa virkkailin tämmöset aika simppelit tabletit pöydälle. Saan käyttää niitä sittenkun tulee vieraita. Lanka on joku ihmeellinen mohairtyyppinen täysin sekoitelanka. Villaa siinä ei ole yhtään. Intsumaiseen tapaan siinä on joku kimalle:) Yksi sukulainen sanoi,että mä joskus hienostelen:D Langan nimi on Pirlete ja olen tuonut sen ajat sitten Turkista. Olen sitä pyöritellyt ja ihmetellyt,että mikä ihmeen ostos tullut,kun olen ollut hurmioituneena lankakaupas:D Tuosta langasta ei olisi kyllä keksinyt muuta tehdä. Se on karheaakin,joten asusteisiinkaan ei käy. Lankaa meni tuohon työhön yllättävän paljon 450g.

 

400.jpg

Lähempää yksityiskohtaa somisteesta. Monta päivää virkkailin kukkia ja lehtiä eri väreillä,erilaisilla langoilla ja taas purkasin. Jotakin somistetta se kaipas,mutta ei meinannut onnistua. Sitten ensin virkkasin 18 pikkukukkaa ja ompelin kolme jokaiseen tablettiin. Kaipas jotain muutakin ja virkkailin lehtiä,ei näyttänyt hyvältä. Sitten mieheni sanoi,että virkkaa pelkät kukkavarret. No juu se olikin parempi idea kuin lehdet.

 

pitsikukat.jpg

Olen tyttäreltäni saanut tälläisen kukkakirjan ja siitä katselin mallia,mutta ei meinannut löytyä. Sitten päädyin nuo kukat virkkaamaan mukaellen noita kannen sinisiä kukkasia.

 

pupska.jpg

Mä syksyllä jätin muutamia pihapatsaita talveksi ulos,vaikka tavallisesti vien ne huvimajaan kesää odottamaan. Nyt pupusetkin ovat lähellä porraspäätä muurinkivellä. Tää pupu on saanut lumesta hatun.

 

pupsuset.jpg

Pari pupua kurkistaa kinoksesta. Aukkoja ei ole varta vasten tehty pupuille,vaan ne ovat luonnon muovaamia.

 

Kiitos täällä vieraileille ja kiitokset kommenteista.T.Intsu