Viikonloppu on ollut tapahtumarikas. Olen puuhaillut lastenlapsien synttärien tiimoilta kaikenlaista.

 

even.jpg

eltsulle.jpg

skortit.jpg

Ensin värkkäilin pikkupojille parit kortit. Korttipohjaan liimasin taustapaperin ja sitten koristuksia. Mä en osaa tehdä mitään sellaisia huikean kauniita hienouksia,kuin jotkut korttiaskartelijat tekevät.

 

elllltsuuuu.jpg

ellltsu.jpg

Sisäosat ovat tämmösiä.

Sitten mä värkkäilin tietenkin juhliin voileipäkakun.

ak.jpg

autokakku.jpg

Juhlissa oli autoteema. Voi,voi tämäkin on tälläinen hassu päähänpistoni. Mistä minun mieleeni kaikki hassutukset aina tuleekaan,ei mitään järkevää ja kunnollista.

 

happy.jpg

Nyt sitten ollaan juhlapaikalla.

 

kakkup%C3%B6yt%C3%A4.jpg

Tarjoilupöytään tyttäreni oli tehnyt monenmoista hyväskää.

Pikkuisen olen kutimiakin heilutellut.

 

saraa.jpg

Saaden aikaiseksi yhdelle pimulle sukat seiskaveikasta. Malli on aivan itse ideoitu.

Olinhan mä toki lauantaiaamupäivän KauhavallakinLankavassa.

 

annilin%20toka.jpg

Meillä oli myssy teema,vaikka ei meistä varmaan kukaan just nyt myssyjä tehnyt. Mutta sai kotoa ottaa päähineitä mukaan. Kuvasin vaan tämän minusta kivan näköisen ystävän tekemän.

 

alaukku.jpg

Nappasin vielä kuvan tästä kauniista virkatusta laukusta.

Hyvää alkavaa elokuuta. Kiittäen:Intsu