Tässä joku aika sitten sain ihania uutisia. Minä kun olin joskus kauan sitten vuosia perhepäivähoitaja,niin mulla oli yksi pieni poika hoidossa. Tai montakin poikaa ja tyttöä olen hoidellut. Tää poika oli oman poikani ikäinen ja leikit sopi niin hyvin yhteen. No,enää hän ei ole pieni poika,vaan 40 vuotias mies ja kuulin,että hänelle ja puolisolleen on syntynyt kaksostytöt! Ihanaa ja onnea onnea kaikille läheisilleen. Minähän aloin hetimiten neuloa vaaleanpunaisia vauvan tossuja. kauan mulla meni aikaa,kun nykyään tekemiseni on niin hidasta. Nyt on valmista.

neiti%20b.jpg

Olkoon nämä nyt vaikka neiti A

 

Neiti%20a.jpg

Nämä kaiketi neiti B

 

Kaksosille.jpg

Kaksosille.

Lanka on aika vanhaa,jotain Turkista aikoinani tuomaa lankaa. Mä olen tehnyt siitä vaikka mitä ja vieläkin sitä jonkun verran on.

 

Minun on kauan mieli tehnyt virkkailla ja olen vähän väsähtänyt kokoaikaiseen neulomiseen. Minähän on neulonut sukkaa ja sukkaa ja taas ja taas sukkaa. Niin minä otin virkkauskoukun esille ja syntyi nämä.

 

Isot%20lappuset.jpg

Jämälankapatalaput. Nämä on aika suurikokoiset. Halusin vähän suuremmat,että ei näpit pala uunipellin,eikä vuokien kanssa.

Rukoillaan sodasta kärsivien ihmisten puolesta ja mietitään itse kukin omalta kohdaltamme miten vosin kärsiviä auttaa. Oisko ruoka tai vaateapua tai jotain. Luulenpa,että eri seurakuntien kautta  apua voisi kanavoida parhaiten.

Kaikista kauheuksista huolimatta mitä uutisissa on,niin otetaan päivä kerrallaan ja nautitaan aurinkoisista kevätpäivistä. Siunataan itsemme ja läheisemme. Jonk on turva Jumalassa,niin turvassa on paremmassa.

Kaikille kiitos täällä käynneistä. T.Intsu