Tellu haastoi minut blogissaan kertomaan itsestäni seitsemän asiaa ja mä sitten puolestani myös haastan seitsemän bloggajaa kertomaan ne seitsemän.
712125.jpg

1.  Menin naimisiin 17-vuotiaana. Sain ekan lapsenikin ollessani 17v.  Tulin ekan kerran mummiksi 38-vuotiaana. Minulla on hyvä,kiltti puoliso,5 ihanaa lasta,kolme ihanaa miniää,yksi tosi mukava vävypoika ja yksi tosi mukava vävyehdokas,6lastenlasta ja kaksi lastenlasta on tulossa lisää. Minulla on ihana perhe,olen hyvin onnekas!
2.  Kouluaikanani inhosin käsitöitä,enkä niissä meinannut onnistua millään. Minun rakas,nyt jo edesmennyt anoppini oli viimeisen päälle käsityöihminen ja avioliittoni alkuvaiheessa hän jo tutustutti ja opetti minut käsitöiden rikkaaseen ja monimuotoiseen maailmaan. Hän sai näyttämään ja kuulostamaan käsitöiden tekemisen niin hauskalta ja mielenkiintoiselta,että minäkin hurahdin niihin täysin:) Sitä hurahdusta on nyt kestänyt jo yli 30v!
3.  Tykkään enkeleistä. Kodissani on paljon enkeli-patsaita/ koriste-esineitä.Kerään mm. erilaisia enkelikortteja ja minulla onkin niitä jo melkoinen valikoima.
4. Tapanani on järjestää ystävilleni/läheisilleni pienempiä ja suurempia hauskoja yllätyksiä. Mieheni tietysti on saanut ne suuremmat yllärit kokea varsinkin hääpäivinä.Olen vienyt hänet mm.yllärinä kolmen päivän kaupunkilomalle Budapestiin,kun hän luuli meidän olevan menossa Sumessa jonnekin kylpylään ja lentokentälle mennessä hänelle selvisi vasta mihin ollaan menossa! Yllärinä olen vienyt hänet kuumailmapallolennollekin:)Kuukauden päästä on taas hääpäivä,ehkä ylläri on tiedossa... Se on vielä salaisuus:)
5.  Minulla on aina paljon tekemistä.Mä olen lahjakas kehittämään tyhjästäkin itselleni kiireen. Joka ilta mä suunnittelen mitä kaikkea mun pitää huomisin tehdä. Sitä hommaa suunnitelmissa on aina niin paljon,että kyllä mä itsekin jo etukäteen tiedän ,että millään aikani,eikä voimani ei siihen kaikkeen riitä. Silti aina teen ne suunnitelmat ja sitten teen vain sen mitä ehdin ja jaksan.
6.  Yöpöydälläni täytyy aina olla monta kirjaa,joku jota parhaillaan luen ja monta lukematonta.
7.  Viimeisimpänä,mutta ei väihäisimpänä. Minulle on hengelliset asiat ja kristilliset arvot tärkeitä.

Monet teistä on jo tähän juttuun haastettu ja varsinkin monet teistä,jotka olette mulle tuttuja,joten mä sitten haastan joitakin bloggaajia summan mutikassa valiten teistä sellaisia ,jotka ovat joskus kommentoineet sivuilleni. Eli haastan: Kaisa, Niina,Riikka,Virkku,Möhönasu,Famu,Tohvellina.