Vuosi lähenee loppuaan ja olemme uuden edessä mitä se sitten tuokaan tullessaan! Minä miehelleni ehdotin,että nyt uutena vuonna puhaltais uudet tuulet,että muutettais meidän molempien sukunimet mun tyttönimeen,kun meidän sukunimi on niin hankala ja saa takuta joka paikassa. Ei käynyt,ei missään tapauksessa,ei tullut kuuloonkaan!! Sitten ehdotin,että joskus kun autoa vaihdettais,niin minä menisin yksin autokaupoille. Ei mennyt sekään ehdotus läpi,vaan ponteva vastalause tuli. Ei siis mitään uutta,samalla vanhalla kaavalla mennään:)

Lupasin käsitöitä seuraavaksi esitellä ja nyt niitä sitten pikkuhiljaa alkaa ilmestyä tänne. Yhtä tai kahta kerrallaan.

 

joulusukat.jpg

Yksi tyttönen löysi lahjapaketistaan nämä. Novitan sukkalehden Anelmat minun muunnoksin. Jotenkin näitä ei ollut kiva tehdä. Takkusin ja toisen sukan tein varmaan kolmeen kertaan ja en tahtonut sittenkään olla tyytyväinen.

 

sukan%20pitsi.jpg

Lähikuvaa pitsikohdasta. Sittenkun nää oli valmiit,niin moni olisi halunnut ostaa nämä,mutta mä en myynyt. En,kun ne tuli yhdelle mummin typykälle.

 

anelmasukat.jpg

Siinä ne aattoiltana joulupukin käynnin jälkeen heti pääsivät käyttöön.

 

iloti%C3%B6litus.jpg

Nyt kiitän teitä jokaista kuluneesta vuodesta,kaikista kommenteista,rinnallakulkemisesta. Kiitos kun olen kanssanne saanut jakaa ilot ja surut,arkea ja juhlaa. Ihanat ystäväni.

Toivottelen oikein Käsityörikasta Uutta Vuotta,Onnekantamoisia ja Taivaan Isän Siunamaa!

T.Intsu