Sateet ovat ilmeisesti taas hetkeksi ohi ja aurinko niin kivasti paistelee. Saa vielä vähän nauttia kesästä. Tosin mä en ole oikein kunnossa,lepäillä pitäis. Mä välillä unohdan etten ole terve ja hyppään sinne ja tänne ja se sitten tahtoo kostautua. No, se siitä. Mä tulin yhtä neuletta tänne laittamaan.

1250590437_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

No tämä tuli nyt kuvattua liian varjossa,mutta en jaksanut ottaa kuvaussessiota uusiksi. Tulin neuloneeksi itselleni hartiahuivin. Malli jostain vanhasta Novitasta ja lankana Katia Luna. Siinä on pieni hopeinen kimalle mukana. Hartiahuivi ei ole kyllä yhtään mun juttu. Todella kiva neulottava,mutta mä en taida osata  hartiahuivia käyttää,muunlaisia kylläkin ja voi tään tietysti sitaista muutenkin. Innostuinpa vaan tälläistäkin taas neulomaan,kun kaikki muutkin tuntuu neulovan yhtenään:D

 

1250590457_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä se roikkuu terassin kaiteella. Ois pitänyt olla joku malli,jonka päällä kuvata,mutta eipä tässä sattunut ketään olla. Tässä alemmassa on värikin lähempänä oikeaa. Vahinko kun ei kimalle näy kuvassa.