Niin se vain on jo syyskuukin tässä alkamassa. Minä niin tykkään tälläisistä kuulaista kirkkaista syyspäivistä. Ruskakin tekee tuloaan. Odottelen sitä aikaa,kun taas ruska on kauneimmillaan. Kaikki vuodenajat ovat mukavia.

 

Meillä vaan edelleen majailee näitä jellonia. Nyt tein vähän eri sävyisiä niistä. Ne ovat eri kokoisiakin,eri ikäisille lapsenlapsille. Nyt pienellä porukalla on kaikilla leijonalapaset ja isommille tehdään sitten muunlaisia. Mä jo vähän olen väsähtänyt näitä leijonia värkkäämään,joten nyt tehdäänkin seuraavaksi kaikkee muuta. Ehkä myöhemmin vielä jellonia sitten myyjäisiin ja hyvän mielen tempauksiin. Vaan nää jellonat minä ajan nyt meiltä pois,hus,hus menkööt omiin koteihinsa:)

 

Yhtenä päivänä meidän puutarhaan ilmestyi tälläisiä koneita! Meidänhän koneet ovat,mutta ei niitä yleensä puutarhassa pidetä. Tuon kaivinkoneen mä mukamas sain monta vuotta sitten äitienpäivälahjaksi! Onkohan kenelläkään muulla sellaista äitienpäivälahjaa:D Tuohon kaivettiin vähän yhdelle rakennukselle pohjaa.

 

Tästä se pihatuvan pystytys alkoi viime maanantaina.  Sen on tuo minun oma, rakas "Sulo Vileenini" ostanut,"kun halvalla sai". Se on ollut Starkin pihassa esittelymökkinä. Mieheni siihen haksahti ja kävi purkamassa sen,toi meille ja alkoi vimmatusti sitä kasata.

 

Eipä kauaakaan,kun se jo näytti tältä.

 

Eilen se jo tuli valmiiksi. kaikki tehtynä,palahuopakattokin ja maalattunakin. Nurmikon paikkailua vähän on,kun ne koneet oli. Vaan kyllä minä niin kovasti tästä mökistä tykkään:) Oi,oi , kuinka on kiva alkaa sitä sisustamaan. Virkkaan pitsiverhot ikkunoihin ja teen tästä romanttisen kahvimökin. Meillä on huvimaja,mutta se ei ole niinkään kahvipaikka. Siellä on iso grilli.

 

Vielä laitoin tästä syyshortensiasta kuvaa,vaikka ei ole pitkä kun sitä tänne kuvasin. Olen vain niin ihastunut tähän,enkä yhtään muista onko ennenkin sen valkeat kukat muuttuneet näin somasti vaaleanpunaiseksi.