Tääkin  vuosi on alkanut kiireisissä merkeissä,eikä paljoa ole käsityöt kädessä viipyneet. Tännäänkin olen hypännyt asioilla naapurikaupungissa. Ensin sairaalassa huollattamassa hengityslaitteeni, sitten Kuulostudiolle palautin lainassa olleen kuulolaitteen. Se oli mulla lainassa,kun oma kuulokoje oli korjattavana. Kuulokojeetkin ovat nykyään niin hienoa tekniikkaa,että eivät kestä kauaa ja 5v pitäis kestää,että voi taas saada uuden kojeen. Seuraavaksi kuskasin ompelukoneenkin huoltoon. Pitäis taas toimia. Sitten vielä piti apteekkiin. Mulla,kun tulen apteekista,niin jos otan 3-kuukauden lääkkeet,niin mulle tulee niin iso kassi,kuin olisin ollut jossain shoppailemassa:):)

Mutta nyt näytän sen yhden ainoan käsityön,jonka olen saanut aikaiseksi.

hannanvauva-normal.jpg

Tuttavamme tyttövauvalle tossukat. Vyötteettömästä jämälangasta.

 

kantokorit-normal.jpg

Utta Vuotta vaihdettiin isolla porukalla. Vanhin tyttärenikin perheensä kanssa tuli ennen vuoden vaihdetta tänne. Uuden Vuoden aattona on nuorimman poikamme synttärit,joten meidän porukat,sekä myös mieheni ja minä oltiin heillä vuotta vaihtamassa raketteineen. Vaikka jokainen oli ostanut niitä vain vähän,niin yhteensä tuli paljon,isot räiskeet. Minä en tykkää raketeista,pelkään niitä ja toivon ettei tulisi onnettomuuksia. Onneksi perhepiirissä on joka vuosi ollut joku vauva,jonka kanssa minä saan olla sisällä ikkunasta katsomassa:) Tietysti raketit ammutaan  klo 20-21 välillä,että lapset pääsee nukkumaankin. Myöhemmin täällä meillä,kun lapset nukkui,niin istuin yöllä sohvalla tyttäreni kanssa juttelemassa. Oltiin aivan väsyksissä ja tytär alkoi kysyä,että mikä ihmeen jytinä yläkerrasta kuluu. Sanoin,että kaupungin ilotulitus,että nythän se vasta oikea aika on,keskiyöllä,kun vuosi vaihtuu. Naurettiin,kun oltiin jo niin väsyksissä,että unohtui koko ilotulitus,kun omat panokset oli ammuttu jo monta tuntia sitten:):)

 

aulakko-normal.jpg

Muina päivinä porukat ovatkin olleet sitten meillä,joten kuvat ovat meillä otettuja,että saatte hiukan aavistusta,että meitä on tosi paljon.

 

naulakko%201-normal.jpg

Hiukan otin naulakolta kuvaa ja kun ei naulakko riitä,niin ihan hyvin vaateripustimena toimii ovenrivatkin. Koirakin vaan sekaan sopii.

 

Kenki%C3%A4%C3%A4-normal.jpg

Tässäkin muutama kenkäpari....

Uuden vuoden lupauksista sitten. Kyllä mä jonkunlaisia nyt olen tänään tehnyt,kun olen itsekseni ajatellut asioita siellä sairaalan odotushuoneessa. Ei,laihduttaa en edes lupaa,kun ei siitä ole ennenkään mitään tullut! Ja nämä muutkin ovat vain pyrkimyksiä. 1.Yritän pitää parempaa huolta itsestäni ja hoitaa paremmin diabetestani. 2. Pikkuisen lisätä aika olematonta liikuntaani. 3. Pyrkiä kaikkeni,etten puhuisi pahaa toisista tai juoruilisi. ( kuinkahan sitä pahaa on helpompi puhua,kuin hyvää) Tälläisiä ja muutaman muun jutun itsekseni ajattelin,kun oli aikaa istua ja odottaa vuoroa.

Tästä jatketaan eteenpäin nyt kun kalenteri on taas päiviä täynnä.

Leppoisaa loppiaista! T:Intsu