Moi  teille  blogilaiset! Oi,miten mä olen otettu kaikista ihanista kommenteista,kannustuksista,rohkaisuista,tervetulotoivotuksista. KIITOS teille ystävät! Tuntuu tosiaan kuin olisin saanut uusia ystäviä. Ehkäpä nää neuleblogi/käsityöblogi ihmiset ollaankin vähänkuin yhtä suurta perhettä. Perheestä tulikin mieleeni,että kommentoipa miehenikin tätä blogia ja kun siinä kerroin,että käsityöt on rakas harrastukseni,niin hän ihmetteli etteikö hän se olekaan minun rakas..:) Mä olen aivan aloittelija tään blogin kanssa ja muutenkin tumpelo koko tietsikan kanssa,joten suonette minulle paljon anteeksi. Mutta into on kova ja halu koko ajan oppia kaiken näköistä uutta juttua.
Tää päivä minulla on kokonaisuudessaan kulunut Seinäjoella. Vähän koetan autella miestäni yrityksen kanssa,että joskus juoksen paperien kanssa tilitoimistossa,pankilla ja eri virastoissa. Tänään sattui olla juuri sellainen päivä. Tietenkään kun siellä olin,niin en päässyt lankakaupan ohi,vaan PAKKO mun oli sinne poiketa:) Ja mukaan lähti 10 kerää Lanetin valkoista vauvalankaa. Seinäjoella ajattelin ja oikein odotin tätä hetkeä,että pääsen koneen ääreen. Kotonakin piti muutamat pakolliset hommat tehdä,kuten keittämiset,vähän siivoskella ja petivaatteetkin ovat ulkona tuulettumassa. Ainahan sitä huushollissa on kaikennäköistä puuhaa,kuten hyvin tiedätte. Mä sitten vielä olen semmonen,että mulla on muka aina kiire. Jostain sen kiireen kehitän ja olen hyvin lahjakas siinä... No sit käsitöistä ja pari kuvaa nyt valmistuneista.

 505811.jpg

Näitä lautasliinarenkaita olen tällä pörrölangallakin tehnyt ennestäänkin ja nyt innostuin tekemään lisää,kun oli tarvikkeita

.505813.jpg

Laukku valmistui tässä pääsiäispyhinä. Tuohon kuvaan tuli vähän kulmat kurttuun,mutta ei ne oikeesti noin ole. Laitoin nimittäin pari lankakerää sisälle,ettei näytä tyhjänä littanalta. Lankana on Novitan Samos. Mä olen monenlaisia laukkuja tehnyt vähän tuolla samalla mallilla aikaisemmin. Käyttänyt erilaisia lankoja. Malli on Novitan talvi lehdessä. Mä tuohonkin lisäksi ompelin vuorikankaan.