Nyt tuntuu,että tälläviikolla olen tehnyt epäonnistuneita käsitöitä.

Ensinnäkin tää valokukkanen.

 

valokranssi.jpg

Tämä on TEE-TEE.n valmispaketista tehty.  Paketissa oli kaksi kerää Unni-lankaa ja rautaympyrä,sekä tietenkin ohje. Mä virkkasin kukan ihan ohjeen mukaan. Paitsi se olisi pitänyt vielä huovuttaa pesukoneessa. Mä en huovuttanut,kun ajattelin,että se kutistuu niin paljon,että en saa pujotettua sitä rautakehikkosa sisälle. Terälehdistä olisi kyllä tullut selkeempiä.

 

sinivalo.jpg

Sisälle tuli valot ja tässä kukkanen onkin valojen kanssa. Mä en ole yhtään tyytyväinen tähän,mutta olkoot nyt jonkin aikaa!

Mulla on menossa monia joululahjajuttuja ja nekin ovat uhanneet epäonnistua. Mä olen jotenkin monien asioiden vuoksi mitä elämässä on juuri nyt,niin stressaantunut ja väsynyt. Mutta kyllä tämä tästä.

 

muksusaippuat.jpg

Eilinen ilta koululla pakkasimme saippuoita lahjapakkauksiin. Tässä minun tekemät muksusaippuat. Tässä on oliiviöljyä,sekä unikon siemeniä. Minua itseäni häiritsee noi siemenet,mutta kun opettaja ehdotti niihin laitettavan semmosia,enkä mä silloin ymmärtänyt,etä ne tulevat näkyviin tommosina pilkkuina. Muuten tuli ihan ok.

 

vadelmasaippua.jpg

Tässä lisää saippuoita. Nämä ovat ruusu-vadelmasaippuat. Kuva ei tee oikeuta neliön mallisille saippuoille,kun näin ei saa käsitystä tuosta saippuan reunasta. Niissä on oikeita ruusunlehtiä ja livenä katsottuna sopivat hienosti.

 

kahvisaippua.jpg

Vielä otin kuvaa kahvisaippuoista,joka on mainio keittiösaippua.

Nämä ja monia muita meillä oli.

 

muksut%20pakattu.jpg

Tässä muksusaippuat lahjakääreissä. Harmittaa,kun en huomannut kuvata muita kuinka upeisiin kääreisiin tulivat. Niihin käytettiin esim. ymärille nauha tapetista,monenlaisia versioita.

Nyt ei muuta kuin Ratkiriemukasta Isänpäivää ja Onnea kaikille Isille! T.Intsu