Niin on vuosi saatu vaihdettua! Eilisenä iltana me ja meidän porukat kokoonnuimme tapamme mukaan nuorimman poikamme luo hänen synttäreille! Oi,oi,taas herkkuja pöydässä. Pikkuväki jo kovasti odotteli rakettien ampumista,vaikka kyllä sitä räiskintää kuului jo pitkin iltaa. Kun raketteja on ammuttu,niin mä olen aina ollut jonkun vauvan kanssa sisällä, Nyt ei kenelläkään ollut vauvaa. Ja niin mä lähdin kotiin yksistäni. Mä olen kaiketi tylsä ihminen,kun mä en tippaakaan tykkää raketesta. Kuulostaisi kuin olisi sota. Mä pelkään niitä aika paljon. Lapset vaan olivat niin innoissaan. Mutta minusta ei turhempaan voisi rahaa laittaa,kuin niihin. Maailmanlaajuisesti niihin menee valtava rahamäärä sekunneissa ilmaan ja joka vuosi saa lukea silmävammoista ja muista onnettomuuksista mitä ne ovat aiheuttaneet. Joo,ei ole mun juttu. Minä kotona vähän tein käsitöitä ja kun virallisesti vuosi on vaihtunut,niin meikäläinen oli unten mailla:)

 

tuikkukipot.jpg

Tässä välipäivinä olen tehnyt pienet tuikkukupit. Sain joulupukilta tämmösen pakkauksen,jossa oli nuo pienet lasikupit tuikuille,mosaiikkia ja liimaa. Tykkäsin tehdä. Taas muistui mieleen kuinka kivaa mosaiikeista onkaan värkätä:) Ja päässä pyörii suunnitelmia uusille mosaiikkijutuille.

 

sirkun%20sukat.jpg

Nämä punaiset pitsisukat löysi yksi ystävä joulupukin pussista. Juuri sain valmiiksi h-hetkellä:) Mulla oli lahjojen kanssa jo lopuksi kiirekin ja yöhön asti niitä pakersin.

Hyvää Vuoden alkua ja kiitos käynnistä ja kommenteista! T.Intsu