Tykkään niin kovasti tehdä mosaiikkia,joten taas tein yhden ruukun. Toinenkin on tulollaan. Mutta nyt tää.

 

lahjaruukku.jpg

Yritin kovasti saada aikaiseksi hienon ruukkun. En ole tyytyväinen tähän.. Tilasin mosaiikit oikein mosaiikkimyymälästä. Tavallisesti laitan vanhoja astioita paloiksi ja niistä sommittelen ja teen. Totesin,että niistä on ollut kivempi tehdä ja lopputulos ollut hienompi. Tästä tuli jotenkin vaisu.

kukkisruukku%20kukkien%20kanssa.jpg

Lisäsin tämän kuvan jälestäpäin,kun on kukat ruukussa,hortenssia.

Sitten olen ihan vähän kuvannut kukkia.

 

Krysanteemi.jpg

Tämän kauniin krysanteemin olen saanut jo kuukausi sitten joltain ystävältäni lahjaksi.

 

IMG_8519.jpg

Kaktuksia mulla onkin useita. Tälläkertaa tämä pääsi kuvaan. Tämän nimi on kultasiili ja jokunen vuosi sitten olen ostanut tämän mihelleni isänpäivälahjaksi. Kultasiili on niin kuvaava nimi,päältäpäin näyttää kultaiselta ja onkin kultaa sydämestä asti,mutta joskus sitten osuu piikki pistäväkin:)

 

Nimet%C3%B6n-olokukka.jpg

Yhtäkkiä unohdin tään nimen,vaik just sitä katselin. Ne on yhä minun kukkaset tämmösiä ja tuommosia.

 

liuskearalia.jpg

Tässä onki edustattuna,oikealla vehkapalmu ja vasemmalla liuskearalia.

Mun tekee mieli lisää viherkesveja. Jahka tästä pääsen asioile,niin ties mitä kasveja mun silmiin osuu:)

 

Koto%20pihlaja.jpg

Meidän puutarhassa on kotipihlajat tänä vuonna ollt aivan ihanissa väreissä.

 

Pihlaja.jpg

Ja marjoja niin,niin paljon.

 

Nimet%C3%B6n-1enkkukukka.jpg

Silkkikukkiakin on joissakin maljakoissa. Tämä edustaa niitä epäaitoja.

 

Kaunista syksyn jatkoa.

Kiittäen Intsu!