Toiset osallistuu sukkasatoon ja moniin muihin tempauksiin ja salaisiin neuleystäviin jne. Minä olen aina ollut niin oman tien kulkija, että en koskaan ole osannut osallistua yhteistempauksiin,paitsi hyväntekeväisyys juttuhin. Sukat olen kyllä neulonut,mutta ei ne mihinkään laariin mene,vaan vauvan jalkaan:)

 

Tässä nää junasukat/Tuulan sukat. Lankana Viking Froya ja mä olen suuresti mielistynyt tähän lankaan. Erinomainen lanka neuloa ja hyvä lanka käytössäkin. Ehdottomasti yksi minun suosikeistani. Niin ja tää ostettiin sieltä Tapiolta:)

 

Tälläisen uuden kellon ostin yhtenä päivänä. Takkahuoneesta puuttui kello. Tai kyllä siihen kello oli,mutta se oli ennen remonttia ja se on kumma juttu,kun huushollia uudistettiin,niin muka mikään entinen tavara ei ole sopivinaan,vaan ne alkoi häpeemään uuden rinnalla,jopa kelloa myöten.No, ei kaikkee kerralla saa,mutta ajan kanssa pikkuhiljaa on kiva sisustella. Tuo sopii sisustukseen,siinä on vähän puuta,kun meillä on kirjahylly ja tv-taso tammea. Sitten sopii mattojen kanssa ja takan kanssakin.

 

Tässä on takka. Samalla paikalla kuin ennenkin ja aika lailla samanlainen. luukut ostettiin uudet,kun vanhat oli aika lailla risaiset ja sitten tuo etuosan peessi laatoitus laitettiin vanhan harmaan tilalle.

 

Vielä lopuksi mieheni ottamaa kuvaa kauniista iltaruskosta auringon laskiessa.