Aivan valtavasti kiitoksia kaikille rohkaisusta ja tsemppauksesta sairauteni voittamiseksi. Kiitos,olette niin suloisia ja ihania! Ei tää tauti ole vielä voitettu,ei lähestulkoonkaan,mutta on vähän parempi olo kuin viimeviikolla. Mä olen lepäillyt ja koetan yhä ottaa rauhallisesti. Käsitöissä ei nyt sitten ole mitään valmista,mutta mä olen tässä aiemmin käynyt kuvaamassa työmaalla yhtä rivitaloa,joka on juuri valmistunt. Siitä muutama kuvakulma teillekkin.

 

tabet%201-normal.jpg

Tässä on yhden huoneen nurkasta. Kukkainen tapetti yhdellä seinää ja yksiväriset muut seinät. Oli vain kovin hämärä,pilvinen päivä,kun yritin kuvailla.

 

tabet%202-normal.jpg

Tässä toisen huoneen nurkkauksesta. Osa asunnoista on ollut varattuja jo varhaisessa vaiheessa ja asiakas on itse valinnut pintamateriaaleja,osan valinnoista on tehnyt puolestaan mieheni.

 

pessari-normal.jpg

Yksi pesuhuone. Tai kuvattu tuosta meidän yhdestä erokoiskohdasta,laineilla olevasta pesuhuoneen katosta.

 

pessaari%202-normal.jpg

Toinen pesuhuone,jonne asiakas on halunnut tummat erikoislaatat suihkun taakse.

 

tabet%203-normal.jpg

Tässäkin vielä hiukan erilainen tapetti.

 

geitti%C3%B6-normal.jpg

Keittiön nurkkaa. Nää sileäpintaiset kiiltävät kaapinovet ovat livenä mielestäni aika hienot Vaikka ovet ovat kiiltävää,niin mikään sormenjälki ei tartu. Helppo pitää puhtaana.

 

geitti%C3%B6%202-normal.jpg

Tässä kulmausta toisen asunnon keittiöstä.

 

gaappien%20v%C3%A4li-normal.jpg

Tässä asunnossa on jännittävä tuo kaappien välinen laatoitus.

Asiakkaat haluaa yleisimmin värikseen mustaa,valkoista ja harmaata. Ei yhtään minun tyyliä,joka on yltiöromanttinen ja ripaus antiikkia. Kyllä ihailen jotain kaunista modernisti sisustettua kotia. Ajattele,että se on kaunis,mutta ei minun juttu. Kyllä on ihana elämän rikkaus sekin,että kaikilla on hiukan eri maku.

Voikaa hyvin ja nauttikaa kevätauringosta! T:Intsu