Olen koko viikon kulkenut kaikenlaisissa harrasteissa ja muitakin asioita hoitamassa. Nyt pitää sitten vimmatusti tehdä kotitöitä. paitsi,että olen hyvin väsynyt ja taidan ottaa tunnin torkut ja siivoskelen sitten.

Kaarakan talossa olen käynyt tällä viikolla parinakin päivänä. Sieltä on keskeneräisiä juttuja,mutta kyllä jotain aina tulee valmiiksikin.

 

Taas olen siellä Kaarakassa vääntänyt rautalankaa. Siellä tehtiin monenkinlaista rautalankatyötä,mutta minä valitsin omaksi työkseni tämän elämän puun. Sanoivat,että tää on Intsun näköinenkin:) No,taidan minäkin olla tuollainen väripilkkuinen väkkärä :D  Kiva tätä oli tehdä,erittäin koukuttavaa. Laitoin siihen turkoosia ja hopean värisiä helmiä. Helmet valikoitui sen mukaan mitä minulla sattui varastossa olla.

 

Nytpä kerron tästä lehdestä. Tää on  Valiitujen palojen harrastelehti; Meidän Suomi. Syy miksi tämän lehden tähän otin, on se kun lehdessä on kaksi aukeamaa juttua meidän Kauhavan Käsityöklubista:)

 

Siinä meidän porukkaa koollla. Tuossa kuvassa on vasta osa. Kuva heijastelee,kun olen tään lehdestä kuvannut. Se oli varmaan elokuun loppua,kun lehdestä toimittaja ja kuvaaja olivat siellä. Meitä jututettiin paljon ja me vitsailtiin ja soitettiin suutamme mm ,että muka kaikilla on vähintään sadan kilon lankavarasto,keskeneräisiä töitä seitsemän ainakin ja missä kaikissa paikoissa teemme käsitöitä ja sen lisäksi toimittaja oli reippaasti vielä liioitellut hänkin:) Lehtijutusta tuli sen mukainenkin,hupaisan hauska:D

 

Nyt mä oikein tempaisen! Tätä ei ole täällä blogissa ennen tapahtunut! Siinä kuvassa vanha rouva koko lihavassa,rupsahtaneessa komeudessaan kaikkineen,eli Intsu tikkuaa:D

Vielä piti kertoman,että olettekos huomanneet,että lauantaisin klo.17.30 tulee tv.stä LIV-kanavalta puolen tunnin ihana ohjelma:Neulekerho.

Kiitos teille suloiset blogiystvät monista kommenteista,joita olen saanut ja leppoisaa viikonloppua kaikille!