Tää viikko tulee olemaan kiireinen ja puuhakas. Kaikenlaista ohjelmaa on runsaasti tiedossa ja en varmaan ehdi kovin paljon notkua tässä koneella. Se taitaa olla vaan hyvä,sillä kyllä mä koneen ääressä istun ihan liikaa:)

 

Tässä pyhänaikana tikuttelin lapaset samaa sarjaa edellisen postauksen villatakin kanssa. Nää ovat paksut, kaksinkertaiset.

 

Sitten yksi käsityöurakkani on tässä. Kovasti yritän availla paperinaruvyyhtejä ja vielä on paljon urakkaa jäljellä. Nähtäväksi jäänee mitä näistä  valmistuu sitten aikanaan :)

 

Kirjoja niin tykkään lueskella. Aika vaan meinaa olla aina kortilla. Niinhän sanotaan,että eläkeläisellä on kiire ja totta se on. Mä en ymmärrä miten mä olen ehtinyt joskus töissä käydä! Meneehän toki aikaa sairastaessakin nykyään ja pakko on välillä ottaa päikkäreitäkin. Mutta noista kirjoista. Tosi vaikuttava on tuo Minna Rissasen kirja. Kertoo elämästä narsistin rinnalla. On nuo muutkin kirjat hyviä. Sitten siinä on yksi ihana Ystävältä saamani runokirjakin:Siunatun päivän valoa. Nuo olen viimeaikoina lukenut. Keväällä ja alkukesästä luin tosi paljon,kun en sen leikkauksen jäljiltä oikein muuta kyennyt.

Iloista lokakuista viikkoa jokaiselle!