Sitähän se elämä meillä kaikilla suurimmaksi osaksi on,arjen pyöritystä. Mulla on ollut jotenkin kotiinpaluu niin hulinaa kaikissa askareissani,että ei meinaa käsityötkään kovin edistyä,on niin kaikkee ohjelmaa ja puuhaa.Noi lasinalusliinat sentään on tullut virkattua.

1306846.jpg

Mä virkkasin niitä kaikenkaikkiaan kahdeksan.

1306832.jpg
Tässä tarkempi kuva mallista. Mä aluksi mietin teenkö jotkut erikoiset,mutta päädyin kuitenkin tavanomaisempaan malliin. Malli on Kauneimmat Käsityöt lehdestä vuodelta 1999 ja nro. 1 . Lanka on Kauhavan Kangas-Aitasta kassitarjouksena ostettua vyötteetöntä puuvillalankaa.
Sitten mä näytän teillekin kuvia joistain tuliaisostoksista.
1306834.jpg
Tälläisen kangaslaukun innostuin ostamaan,kun tyypilliseen romanttiseen tyyliini innostuin siihen:)
1306835.jpg
Sitten tyypillisen Canarialaisen pienoisparvekkeen ostin kotiin kännykkää varten. Mullahan aina kotona känny hukassa ja kun se soi,niin joka huoneessa joudun hypätä,että missä,missä. Mun kuulo on niin huono etten kykene paikallistaa missä se soi ja en mä kyllä aina edes kuule sen soivan. Jos nyt paremmin sen edes löydän,kun voin laittaa se tuohon parveketelineeseen.
1306836.jpg

 Huvikseni innostuin noihin salaatinottimiin. En mä nyt tiedä onko noista nyt mihinkään.

1306850.jpg

Sitten ostin tämmösen kangaskorin josta tykkään. Sinne voin laittaa pöytään tarjolle esim. keksiä tai karkkia.
1306840.jpg

Tälläisen viuhkan ostin,jonka laitan seinälle. Niin monta kertaa olen Teneriffallakin ollut,että ptäähän mulla nyt espanjalainen senjoritojen viuhka olla:)