860977.jpg

Kassi-Alma Laittoi minulle haasteen:elämäni viiden vuoden kuluttua. Nyt yritän vastata haasteeseen. Olen kovasti miettinyt millaista se olisi.Viisi vuotta on lopuksi aika lyhyt aika,mutta toisaalta paljonkin voi tapahtua.Ainakin olen viisi vuotta vanhempi ja viisi vuotta enempi elämänkokemusta! Niin,mutta en mä nyt tietenkään ulkonäöllisesti ole vanhentunu:)Ehei,mä näytän nuoremmalta kuin nyt,sillä hiuksissa on aivan uusi leikkaus ja sävy ja mä olen vihdoinkin onnistunut laihduttamaan itseäni! Meillä on mieheni kanssa enempi yhteistä aikaa,sillä hän on vähentänyt yrityksessä työskentelyään nykyisestä 6-7 pv/viikossa neljä päiväiseen työviikkoon.Me matkustellaan enempi ja meillä on uutena yhteisenä harrastuksena lenkkeily. Meidän kotikin on kauniimpi,kun miehelläni on enempi aikaa,niin on tehty suuri remontti. Myös puutarha ,jota on nyt yritetty uusia,on jo silloin aika kukoistava :)
Mä edelleen harrastan käsitöitä vimmatusti ja käyn neuletapaamisissa.
Mulla on pysyneet ystävinä kaikki nää nykyiset ja olen saanut lisää uusia ihania ystäviä.
Lasteni perheillä sujuu hyvin ja myös nuorimmaiseni on naimisissa. Lapsenlapsia on silloin jo täysi tusina ja vanhimmalla heistä on ajokortti ja hän on lukiossa.
Siis mulle näyttää kuuluvan pelkkää hyvää viiden vuoden kuluttua!
Kassi-Alma arveli,että Pohjanmaa on muka tulvien peitossa silloin ja hänen ystävänsä ovat Pohjanmaalta muuttaneet Lappeenrantaan! Almalle tiedoksi, sä erehdyt. Ei Pohjanmaalla ole silloin tulvia,vaan päinvastoin;Lappeenrannasta ovat kaikki ystäväni(sieltäpäin kaikki=Alma perheineen) muuttaneet Pohjanmaalle,koska itänaapuri on niin kansoittanut Lappeenrannan!
Mä nyt vuorostani haastan kertomaan:elämäni viiden vuoden kuluttua; AMA,TELLU,HELMIS,RIIKKA,AMMA