Niinpä taas vaan uusi viikko on pyörähtänyt käyntiin. Pakkasta on ollut,mutta muuten kyllä aurinkoinen päivä. Sellainen,että kevättä kohti mennään.

Mitäpäs minä muuta kuin vauvan tossut taas.

 

Tämä on tää mun vanha ,mun käsille sopivampi malli,kuin edellinen. Woolista neuloin. Nää on tilatut tossut ja jo postissa matkaamassa saajalleen.

 

Pesuhuoneen remontti pika pikaa edistyy. Laatat ovat jo seinissä,mutta saumaus vielä puuttuu. Vain yhdellä seinänpätkällä on tälläinen kuviolaatta katosta lattiaan. Kuva ei tee oikeutta laatalle. Se on kohollaan oleva kuvio ja siinä on kimalle,joka ei kuvassa lainkaan näy.

 

Tuohon tulee vaalea saumaus ja muilta osin laatoitus on tuollainen suorakaiteen muotoinen ja laatta on aika valkoinen,vaikka se kuvassa näyttää peessiltä. Niin ja seinät ovat suorat kyllä,kuvaaja kameransa kanssa on vinossa! Voi kyllä ihanaa,kun saa uuden pesuhuoneen. Saunakin on jo paneloitu. Niin että pian,pian tulee valmista. Kyllä mä sitten valmiistakin otan kuvia,mutta pitäähän minun nyt laittaa väliaikatietoja!